عمومی

کل تعهدات استانی برای تکمیل تقاطع ورودی بوشهر عملی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محسن پاپری زارعی صبح شنبه به همراه شهردار بندر بوشهر در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی اظهار داشت: طولانی شدن پروژه تقاطع شهید سلیمانی باعث ناراحتی مردم شده است و از طرفی عدم مدیریت زمان باعث افزایش هزینه‌های مالی می‌شود اما خوشبختانه این پروژه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و تأکیدات استاندار بوشهر سرعت خوبی به خود گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه اجرای تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی باعث کاهش ترافیک خواهد شد، افزود: ۱۰۰ درصد تعهدات استان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به طور کامل تخصیص پیدا کرده است و بهره برداری از این پروژه می‌تواند هدیه‌ای در آستانه سال جدید به مردم باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت پروژه و لزوم تسریع در بهره برداری آن، این اعتبار به عنوان کمک در اختیار شهرداری بوشهر قرار می‌گیرد تا با تلفیق آن با منابع داخلی نسبت به تکمیل پروژه تا پایان سال اقدام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در این بازدید خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و حضور مسافران نوروزی، مدیران شهرداری بندر بوشهر باید تمام همت خود را برای اتمام این پروژه تا پایان سال به کار بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا