عمومی

کلیدواژه‌های تازه سرمایه‌گذاران مصی علی‌نژاد چیست؟

موسی علی هفته گذشته در برنامه تاک شوی تامرون هال مجری مشهور سیاه پوست آمریکایی حاضر شد و این بار سعی کرد افکار عمومی آمریکا به ویژه پایگاه رای گیری دولت دموکراتیک بایدن یعنی زنان، سیاه پوستان و. آمریکای لاتین، علیه جمهوری اسلامی، برای مشروعیت بخشیدن به تفرقه و تهاجم نظامی علیه ایران تحریک شد. با توجه به اینکه دولت‌های آمریکا در قرن اخیر هیچ‌گاه طرح حمله خرابکارانه یا نظامی علیه سایر کشورها را بدون اقناع افکار عمومی انجام نداده‌اند، درک روش‌های تبلیغاتی وی در این برنامه تلویزیونی بسیار مهم است و برای فعالان بسیار حائز اهمیت است. در رسانه و دیپلماسی کمک های مردمی در ایران

ترندونی- احسان محدیان: مصاحبه موسی علینژاد برای درک بازی رسانه ای ضد ایرانی غرب و آمریکا نیاز به بررسی و تحلیل دقیق دارد. حزب دموکرات، که مدیون سیاه‌پوستان، زنان، لاتین تبارها و سایر اقلیت‌ها برای جلب حمایت پایگاه رأی‌دهی خود و نشان دادن حمایت عملیاتی خود از ناآرامی‌های خشونت‌آمیز ایران است، می‌تواند با ادامه شیوه‌های فعلی کاهش یابد. در داخل کشور ، علینژاد را در برنامه ای با حضور زنان لاتین و سیاه پوست به نمایش گذاشت.

کلیدواژه های مسیح علینژاد برای سرمایه گذاران جدید چیست؟

تشابهات وقایع ایران و داستان جورج فلوید

او در این برنامه با نمادسازی وقایع ایران مشابه آنچه برای جورج فلوید سیاهپوست رخ داد (هرچند پیشینه و سیر اتفاقات این دو رویداد کاملا متفاوت است) سعی در جلب افکار عمومی دارد. این کار از آن جهت حائز اهمیت است که نظام جمهوری اسلامی همواره بر سرکوب سیاهان و زنان در آمریکا به عنوان یک حربه تبلیغاتی تاکید داشته است و اکنون دولت بایدن از این حربه علیه خود جمهوری اسلامی برای خنثی کردن آن استفاده می کند.

فراموش نکنیم که بایدن به صراحت بر لزوم آزادی ایران گفته است و علی نژاد در این مصاحبه سعی دارد حمله و تجزیه ایران را برای مخاطبی که از جنگ های مکرر دولت های مختلف آمریکا در مناطق مختلف غرب خسته شده است مشروعیت بخشد. آسیا. .

کلیدواژه های مسیح علینژاد برای سرمایه گذاران جدید چیست؟

شهادت دروغ سابقه دارد

این رویه سرکوب و گمراه کردن جامعه غربی به سمت خشونت علیه زنان سابقه ای در گذشته دارد. در سال 1991 10 اکتبر این دختر که فقط نیره نام داشت، به اعضای گروه حقوق بشر کنگره آمریکا شهادت دروغ داد و مدعی شد که شاهد بوده است که سربازان عراقی پس از حمله به عراق، نوزادان را از انکوباتور خارج می کردند. کویت آنها بیمارستانی را در کویت بیرون می آورند، انکوباتورها را بیرون می آورند و بچه ها را رها می کنند تا بمیرند. این شهادت دروغ باعث خشم افکار عمومی غرب شد و عملیات بازپس گیری کویت از ارتش عراق را مشروعیت بخشید. در سال 1992 فاش شد که نام او نیره الصباح و دختر سعود الصباح سفیر کویت در آمریکا است. همچنین مشخص شد که شهادت او به عنوان بخشی از کمپین روابط عمومی شهروندان برای کویت آزاد توسط شرکت روابط عمومی آمریکایی Hill & Knowlton برای دولت کویت سازماندهی شده است. پس از آن شهادت الصباح نمونه کلاسیک تبلیغات جنایی مدرن محسوب می شود.

تکرار تجربه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی؛ آرزوی علی نژاد

حالا علی نژاد این بازی خطرناک دیپلماسی عمومی را جور دیگری انجام می دهد. به زبان بدن و جملات علی نژاد دقت کنید. کلیدواژه هایی که برای ایجاد خشم و نفرت علیه ایران و دولت آن و البته نتیجه این خشم و توجیه افکار عمومی جهان به کار می رود، مشروعیت بخشیدن به حمله نظامی به ایران است که احتمال آن به دلیل افزایش بسیار یافته است. عدم احیای برجام مقایسه او از ناآرامی‌ها در ایران با فروپاشی دیوار برلین، نشانه‌ای از هدف‌گیری نهایی غرب از ایران است. این یعنی تکرار تجربه فروپاشی شوروی در تکه تکه شدن ایران که این روزها بیش از پیش مشهود شده است. او در جایی دیگر از کلمه کلیدی آپارتاید جنسیتی علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند که مخاطبان غربی را به یاد دولت نژادپرست آفریقای جنوبی می اندازد. در حال حاضر، این دولت اسرائیل است که به دلیل سرکوب و جنایات خود علیه فلسطینیان، سزاوار این نام است، اما علی نژاد از این کلمه کلیدی ذاتاً علیه ایران استفاده می کند.

کلیدواژه های مسیح علینژاد برای سرمایه گذاران جدید چیست؟

کلیدواژه های مسیح علینژاد برای سرمایه گذاران جدید چیست؟

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است!

برای درک بهتر این پروژه ضد ایرانی جملاتی از او را در ادامه می خوانید:

– مهسا امینی را به خاطر اینکه موهایش را دوست داشت بکشد. برای یک تکه مو، خدای من، برای یک تکه مو!

– دولت همه چیز را درباره مردم گفت و مردم خودشان تصمیم گرفتند

– مردم می خواهند به رژیم آپارتاید جنسیتی پایان دهند

حجاب اجباری مانند دیوار برلین است! اگر موفق شویم و این دیوار را خراب کنیم، خامنه‌ای و رژیمش از بین خواهند رفت.

تصور اینکه خود علی نژاد به این نتیجه رسیده باشد که چنین جملات و کلمات کلیدی را بیان کند، ساده انگارانه است، او چکیده ها و گزیده هایی از روزها و ساعت ها تلاش، تحقیق و تفکر انجام شده توسط سازمان های اطلاعاتی و اتاق های فکر در آمریکا و اروپا را روایت می کند. ، فهم. در این زمینه می‌توان بهتر برنامه‌ریزی کرد که چگونه با این جریان سرکوب‌شده براندازی که به بهانه دفاع از حقوق زنان و مظلومان برای تجزیه ایران دندان تیز کرد، برنامه‌ریزی کرد.

ارتباط با علی نژاد مستلزم استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است

البته او می خواهد هزینه های رابطه جدی با آشوبگرانی را که امنیت ایران را با حمله به نیروهای نظامی و انتظامی هدف قرار داده اند، بالا ببرد و حمله به افسران پلیس را مشروع جلوه دهد. اما به او و دیگر آشوبگران خیابانی نباید فرصت تحقق رویاهای شیطانی خود را داد. علی نژاد نه زلنسکی است، نه گورباچف ​​و نه نلسون ماندلا. او در نهایت به سرنوشتی مانند فاطمه زرین تاج (ملقب به طاهره قره العین) در عصر قاجار دچار خواهد شد که تلاش هایش برای ترویج بابیت، بهائیت، هرزگی و فحشا سرنوشتی غیر از اعدام خواهد داشت. عزیزخان فرمانده سپاه ناصرالدین شاه ۱۲۸۶ ق. او را با خود نیاورد. موسی علینژاد قره العین در عصر شبکه های اجتماعی به سر می برد و برخورد با او و حامیانش مستلزم هوشمندی و استفاده موثر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی و همچنین اطلاعات و نیروی انتظامی برای شناسایی و دستگیری حامیان هار او در خیابان است. هر لحظه تأخیر در این عرصه به آینده ایران عزیز لطمه می زند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا