اقتصادی

کف قیمت آپارتمان در حومه تهران

نوسانات اقتصادی بازار مسکن در سال های اخیر ناآرامی هایی را به همراه داشته که ارتعاشات آن به حومه های پایتخت نیز رسیده است; به طوری که قیمت ها گاهی تا 12 برابر بیشتر از چهار سال پیش نشان می دهد. در حال حاضر حداقل بودجه لازم برای خرید آپارتمان در شهرهای اطراف تهران 550 میلیون تومان است.

به گزارش ترندونی، با توجه به گرانی مسکن و اجاره در پایتخت، طی پنج سال گذشته تعدادی از تهرانی ها به تدریج به شهرهای اندیشه، گرمدره، پردیس، پرند، هشتگرد، ورامین و پاکداش کوچ کردند. ذکر شده. مشاهدات میدانی نشان می دهد که جمعیت شهرهای هشتگرد، اندیشه و پرند طی سه تا چهار سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

شهر جدید اندیشه در غرب استان تهران و هم مرز با استان البرز در سال های اخیر و با افزایش قیمت مسکن به فرصتی برای تهرانی ها برای خرید و اجاره آپارتمان تبدیل شده است. این شهر حدود 120000 نفر جمعیت دارد و در حال حاضر در حال رشد است. در حال حاضر در شهر جدید اندیشه می توانید یک آپارتمان 40-55 متری با بودجه 1.1 تا 1.5 میلیارد تومان خریداری کنید.

قیمت مسکن در پردیس واقع در شرق استان تهران در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. همین یک سال پیش خانه ای با بودجه 700 تا 750 میلیون تومانی در دانشگاه موجود بود اما در حال حاضر قیمت کف آپارتمان های 87 متری مسکن آنلاین به 1.1 میلیارد تومان رسیده است که بعضاً با واحدهای تحویل آتی همراه است. قیمت آپارتمان های تمام شده بستگی به یک طبقه دارد و جهت آن تا 1.8 میلیارد می رسد. تومان.

قیمت کف آپارتمان در حومه تهران

در شهر جدید پرند قیمت آپارتمان از 700 میلیون تومان شروع می شود. البته در برخی از تبلیغات نرخ های کمتری نیز دیده می شود. قیمت آپارتمان تا سال گذشته بین 300 تا 400 میلیون تومان بود.

هشتگرد در غرب استان البرز و در 70 کیلومتری شهر تهران از نوسانات قیمت مسکن در امان نمانده است. البته در حال حاضر با بودجه 550 میلیون تومانی می توانید یک آپارتمان در هشتگرد بخرید که نسبت به پرند ارزانتر است.

قیمت خانه در شهرهای مذکور ما با سال 2017 مقایسه می کنیم شاهد رشد هستیم. در سال 2017 در پایان، نقدینگی 50-60 میلیون است. تومان برای خرید خانه در پرند کافی بود. قیمت ها در شهرک حدود 150-200 میلیون تومان بود. با این قبض قیمت یک آپارتمان در شهرک از چهار سال پیش تاکنون بیش از ۱۲ برابر شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا