سلامت و دانش

پیشنهاد ۱۷ ماده ای دکتر زالی برای حمایت از اصناف و بنگاه های کوچک

امروز فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار حمایت حداکثری از اصناف و مشاغل کوچک از تأثیر منفی اقتصادی بیماری کرونا شد.

به گزارش ترندونی ، به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این نامه نگاری ، دکتر علیرضا زالی با اشاره به تأثیر منفی تاج در وضعیت اقتصادی مشاغل کوچک ؛ وی احساس کرد وام های بانکی در این کارگاه ها مهم و قابل توجه هستند.

به گفته وی ، سررسید و ناتوانی در بازپرداخت سهم های بانکی ، سررسید و ناتوانی در انتقال چک های صادر شده ، سررسید و عدم توانایی پرداخت محل های اجاره ای و عدم فروش و عدم فروش کالاهای خریداری شده توسط عید یک شبه. و میراث بدهی وی خرید را به عنوان یکی از مهمترین چالشهای اصناف برشمرد.

دکتر. زالی همچنین با بستن شعب اتحادیه در اوج فروش (شبانه) و ضررهای ناشی از آن ، خسارات ویژه برخی از شعب اتحادیه به دلیل از دست دادن مشتری ، هزینه های جانبی مانند آب ، برق ، گاز ، مشکلات پرداخت ، این مکاتبات را ادامه داد. ، تلفن ، مالیات و عوارض ، عدم فروش فعلی محصولات به دلیل ترس عمومی ناشی از وجود ویروس های بیماری کرونا ، نگرانی واحدهای صنفی در مورد بحران 1999. مالیات فعالیت و افزایش مجازات های مالیاتی برای تأخیر پرداخت مالیات به دلیل کمبود درآمد توانایی تأمین هزینه های کارکنان ، کاهش و افزایش بیکاری بین کارگاه ها ، تجمع مواد اولیه تأمین شده توسط واحدهای تولیدی صنف کوچک و ورشکستگی و تعطیلی برخی کارگاه ها چالش بزرگ دیگر برای مشاغل کوچک.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا 17 پیشنهاد برای پاسخگویی به چالشهای کارگاهها ارائه داد.

1- افزودن برخی مشاغل گروه شغلی دوم به گروه شغلی اول و تقویت پروتكل های بهداشتی ، زیرا اگر این اوج در آینده باشد ، این مسئله موجب نارضایتی بسیاری در اصناف و گروه های شغلی ، با بیشترین نارضایتی و فشار اقتصادی خواهد شد. در گروه های شغلی 1 و 2. places مکان های شغلی.

2- صدور پروانه پرداخت حداقل 24 ماه سهم شعب اتحادیه در حداقل مدت زمان.

3- تخفیف برای محاسبه مالیات فعالیت سالانه یا معافیت مالیاتی برای موارد خاص تجاری با تصویب اتحادیه.

4- امکان تخفیف و پرداخت مالیات شهرداری و جلوگیری از مسدود شدن حساب بازرگان.

5. معافیت از بی نظمی های مالیاتی در زمینه مشوق های صنفی و اقدامات عملی.

6 – به دنبال کاهش ، معافیت یا معافیت اجاره مجتمع های تجاری و سایر امکانات تجاری در شهر و ایجاد مشوق های مالیاتی برای صاحبان آنها باشد.

7 – به دنبال کاهش یا کاهش هزینه های داخلی ظرفیت و مجتمع های تجاری با هماهنگی مدیران پیچیده است.

8 – با صدور دستورالعمل های قانونی لازم به بانک های موجود از چک های بی مورد چک های برگشتی از روزهای شیوع بیماری بیماری کرونا قلب جلوگیری کنید.

9. امکان صدور چک به بازار پس از برگشت چک در هنگام شیوع بیماری کرونا ، با صدور دستورالعمل های قانونی لازم به بانک های موجود.

10. عدم استفاده از مشارکت کارفرما برای مدت معین به تشخیص ستاد ملی کرونا ، منوط به تعطیلی اصناف و برنامه های فاصله اجتماعی در استانها و کشور به طور یکسان.

11 – ایجاد مشوق های مالیاتی.

12 – کسر خسارت اصناف از مالیات فعالیت 1398 و 1399.

13 – امکان به تعویق انداختن اظهارنامه مالیاتی فعالیت های صنفی.

14. کاهش یا نگهداری تعرفه های حامل انرژی برای واحدهای تجاری.

15 – شامل فعالیت کلیه اصناف در فعالیتهای اقتصادی و زیرمجموعه های آن و اصناف تولیدی و خدماتی آسیب پذیر از کرونا با محدود کردن 10 گروه شغلی به مشاغل آسیب پذیر که به دلیل تعطیلی مکرر حقوق سایر واحدهای صنفی را نقض می کنند. واحدهای کارگاهی بر اساس مصوبات ستاد ملی و استان کرونا می شود.

16- معافیت از مالیات بر فعالیت و تخلفات صنفی مرتبط به دلیل ساختار غیرانتفاعی اتحادیه های کارگری.

17 – سازوکارهای پشتیبانی برای گسترش ایمیل مجازی و الکترونیکی. تجارت مرتبط با تجارت ، توسعه.

بر اساس این گزارش ، وی از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دکتر ناماکی برای تأیید و اجرای پیشنهادهای ارائه شده در ستاد ملی کرونا.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا