اقتصادی

همکاری یک شتابدهنده با صندوق نوآوری برای توسعه بازار استارتاپ‌های حوزه سلامت

یکی از شتابدهنده های فعال در زمینه تجاری سازی فناوری ها ، همکاری با صندوق نوآوری و رفاه است تا بستری برای مبتدیان برای توسعه فناوری ها برای دستیابی به بازار فراهم کند.

آنوت ترندونی آرین عقیلی ، مدیرعامل یکی از شتابدهنده ها ، با تأکید بر اینکه فعالیت های ما با هدف تسریع در تجارت فناوری های جدید انجام شده است ، گفت: “ما برای توسعه تجارت با استفاده از روش های سنتی وارد این حوزه شده ایم. با این حال ، با درگیر شدن در جزئیات و روبرو شدن با فرآیند تبدیل دانش به یک محصول صنعتی ، متوجه شدیم که روند تجاری سازی فن آوری های جدید نیاز به روش های مختلف و چارچوب های عملیاتی دارد. بر این اساس ، هسته اصلی شرکت را به روز کردیم و یاد گرفتیم که یک پروژه را براساس یک روش جهانی تهیه کنیم.

وی ادامه داد: کار ما با تلاش برای ایجاد یک پایگاه دانش بزرگ در صنعت در زمینه مواد اولیه دارویی شروع شد اما پس از آن ما به سمت تسریع در نفوذ در بازار ایده های نوآورانه حرکت کردیم. این دانش مورد استقبال واحدهای تحقیقاتی قرار گرفته است ، زیرا اکوسیستم برای ورود یک محصول تجاری و جذب بازار نیاز به این دانش دارد.

عقیلی خطاب به الگوی تجاری این شتاب دهنده گفت: “در ازای خدماتی که به تیم فناوری ارائه می دهیم ، که ممکن است بخشی از هزینه های نمونه سازی و تحقیقات بالینی را شامل شود ، بخشی از درآمد آینده شرکت به عنوان نوعی همکاری بین دو طرف است.” ما شریک می شویم.

مدیرعامل این شتاب دهنده گفت: کیف این شتاب دهنده شامل 15 راه اندازی در علوم بهداشتی و زندگی است. وی عنوان کرد: این استارتاپ ها شامل سه استارتاپ در زمینه مهندسی بافت ، سه استارت در زمینه مواد غذایی سالم و پروبیوتیک ها ، دو شروع کننده در این زمینه هستند. درمان سرطان یا استفاده از درمان با سرطان توسط نانوتراپی ، دو پانسمان زخم آغاز شده ، یکی در زمینه پزشکی اولیه و دو تاج آغاز شده ، یعنی محلول ضد عفونی کننده گیاهی غیر الکلی گیاهی و محلول نانو و ماده ضد ویروسی.

وی با بیان اینکه در مورد خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و رفاه (R&D) ، گفت: “تسریع تحقیق و توسعه از منظر تجاری سازی نیاز به خدمات جدید گرانت در صندوق نوآوری و شکوفایی دارد که بسیار هوشمند است و جایگاه بسیار مهمی در اکوسیستم نوآوری دارد. این خالی بود که بنیاد در این رابطه اقدام کرده است.

عقیلی همچنین در مورد تعامل شتاب پرتقال با صندوق نوآوری و رفاه گفت: “یکی از پروژه های همکاری ما سرمایه گذاری مشترک از طریق صندوق بیوتکنولوژی و صندوق دارویی البرز به عنوان سرپرست است که پس از تصویب آغاز می شود.” علاوه بر این ، از طریق صندوق نوآوری ، ما از یکی از شرکت ها برای ثبت اختراع درخواست کردیم و از خدمات این صندوق برای شرکت در نمایشگاهی در فرانسه استفاده کردیم. ابزار صندوق نوآوری خوب است ، اما ما هرگز ادعا نکرده ایم که از اکوسیستم و صندوق نوآوری و رفاه مطالبه کنیم و نیاز به حمایت معنوی بیشتری داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا