عمومیکسب و کار ایرانی برتر

نقش ملحفه با ویژگی‌های ضدباکتریال در بهبود نظافت اتاق خواب چیست؟

آیا تا به حال اسم لحاف لایت یا لایکو را شنیده‌اید؟ به لحاف‌های سفید و بدون طرح و نقش که آن‌ها  را به جهت پر نمودن ملحفه یا کاور روتختی مورد استفاده قرار می‌ دهند.لحاف لایت یا لایکو می‌گویند. این وسیله‌ی خواب به شکل‌های تک نفره و دو نفره ، دوخته و تولید خواهد شد. لحاف‌های لایت از لوازم جدید خواب و جانشینی مناسب به جای پتوها می‌باشند که برای گرم نگه داشتن بدن در حین خواب آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

امروزه با استقبال از این لحاف‌ها و نداشتن علاقه‌ی اشخاص به استفاده از کاور بر روی آن‌ها ، نوع‌های مختلف مدل‌های رنگی آن هم تولید و به روانه‌ی بازار شده است. به علاوه از مهم‌ترین خصوصیات لحاف‌های لایت که باعث بیشتر شدن تقاضا در مرکزهای خرید شده است ، هزینه‌ی مناسب ، جای‌گیری کمتر در مقایسه با روتختی‌های حجیم و بزرگ ، کم وزن ، کاربرد بیشتر در همه‌ی فصل‌های سال و حفظ دما می‌باشد. لحاف لایت که در این ایام در محیط‌هایی مانند هتل‌ها ، به کالای خواب متداولی تبدیل شده است ، در حقیقت یک لایه الیاف ضد حساسیت بوده که در یک غلاف پارچه‌‌ای پوشانده‌اند. به کار بردن آن‌ها در این مراکز موجب به وجود آمدن بهداشت اجتماعی بیشتر هم شده است. ذکر شد در سال‌های اخیر با ساخت لحاف لایت هتلی ، به کار بردن این محصولات در این مراکز از محبوبیت خیلی زیادی بهره‌مند شده است. به دلیل علت‌های بیان شده ، این محصولات جایگزین نوع‌های مختلف پتو در هتل‌ها شده‌اند و در مقایسه با آن‌ها برتری لازم را به دست آوردند .

لحاف لایت هتلی در حقیقت محصول تولید شده بر پایه الیاف ضد حساسیت بوده که حاوی چهار بند است و به قلاب کاور لحاف بسته می‌شود و از حرکت لحاف در کاور جلوگیری خواهد کرد. از مهمترین علت‌های برتری لحاف لایت در هتل می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • این لحاف‌ها دارای ویژگی ضد حساسیت بوده و اشخاص می‌‌توانند با اطمینان و راحتی خیلی بیشتری آنها را مورد استفاده قرار دهند.
  • این نوع لحاف اغلب از وزن خیلی کم برخوردار بوده و حمل کردن آنها راحت است.
  • به دلیل کاور کردن این لحاف‌ها نظافت بیشتر رعایت شده و اشخاص به آسانی می‌توانند این محصولات را بشورند.

لحاف لایت اغلب به شکل کاملاً استاندارد و در ابعاد گوناگون تولید می‌شود. جهت شستشوی لحاف لایت و کاور لحاف در هتل و حتی در خانه‌ها ، فقط هنگامی می‌‌توان اقدام نمود که آلودگی به سطح لحاف رسیده باشد. اما در حیطه‌ی شستن کاور این لحاف پس از هر مهمان یا به درخواست مهمان‌ها در هتل ، شستن آنها صورت می‌گیرد . لحاف‌های لایت یا سفید که بیشتر افراد از آنها به عنوان لحاف لایکو یاد خواهند کرد معمولاً سفید و بدون طرح و نقش در دو نوع یک نفره و دو نفره دوخته خواهد شد و آن را برای پر کردن ملحفه یا کاور روتختی به کار می‌برند. ولی از آنجایی که بعضی اشخاص علاقه به استفاده ساده یعنی بدون کاور  از این لحاف‌ها داشته ، این روزها تولید کننده‌ها طرح‌های رنگی این لحاف‌های مرغوب را هم به بازار وارد کرده‌اند و شما با کمی گشتن به آسانی می‌توانید نمونه‌های گوناگونی از آن‌ها را تهیه نمایید.

برای نظافت اتاق خواب به چه وسایلی نیاز داریم؟

پیش از آن‌که زمان‌سنج شمارش معکوس خود را آغاز کند، باید وسایل نظافت را آماده کنید و یک برنامه‌ریزی منسجم برای نظافت داشته باشید. برای نظافت اتاق خواب به تجهیزات خاصی برای شستشو نیاز ندارید. اما قبل از شروع نظافت، لوازم زیر را آماده کنید و کنار هم قرار دهید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست برای انجام هریک از مراحل نظافتی در قسمت های مختلف خانه دنبال دستمال و شوینده و … بگردید.

این لوازم ضروری عبارت‌اند از:

  • سبدی برای جمع‌کردن لباس‌های کثیف و شسته نشده
  • جاروی دستی و خاک‌انداز یا جاروبرقی
  • سبد حصیری برای جمع کردن خرده‌ریزها
  • کیسه زباله
  • دستمال نانو و شیشه پاک کن
  • تی و مواد شوینده برای تمیز کردن کف اتاق خواب

روتختی چیست؟

روتختی پارچه‌ای است که از آن برای زیبا کردن و تمیز نگه‌داشتن تشک و بالشت تخت استفاده می‌شود‌. این پارچه مانند یک کاور، تخت و بالشت را در برمی‌گیرد. روتختی‌ها دارای سایزهای مختلفی هستند که با توجه به سایز مورد نظر خود باید دست به خرید یک روتختی مناسب بزنید. لازم به ذکر است که سرویس‌های روتختی دارای تنوع بسیار زیادی هستند که هنگام خرید به آنها توجه کنید.

  • کاور لحاف
  • روبالشی آکسفورد
  • روبالشی فیت
  • رویه کش‌دار تشک
  • کاور لحاف

هنگام خرید روتختی تمام این محصولات را به صورت یکجا دریافت می‌کنید.

کاور لحاف

کاور لحاف مانند کیسه برای تشک تخت عمل می‌کند. جنس آن پارچه‌ای است و یک لحاف لایت درون آن قرار می‌گیرد. این کاورها اغلب زیپ‌دار یا دکمه‌دار هستند که هر دو مدل راحت و بدون دردسر می‌توانند استفاده شوند. وجود زیپ یا دکمه از آن جهت اهمیت دارد که لحاف لایت از درون آن خارج نشود. اغلب در گوشه‌های داخلی کاور لحاف دو بند قرار دارد که باید آنها را به بندهای لحاف لایت گره بزنید تا لحاف به مرور زمان درون کاور جابه‌جا نشود.

جنس کاور لحاف از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین روتختی با کیفیتی تهیه کنید. این موضوع از آنجایی حائز اهمیت است که کاور لحاف در تماس مستقیم با پوست قرار می‌گیرد؛ به همین علت باید از پارچه مناسب تولید شده باشد.

روبالشتی

شما هنگام خرید، یک یا چند روبالشتی دریافت می‌کنید. روبالشتی همان کاور بالشت است. جنس و کیفیت این محصول اهمیت زیادی دارد؛ چرا که اگر جنس پارچه آن مناسب نباشد می‌تواند باعث جوش یا بیماری‌های پوستی شود. توجه کنید روبالشتی‌های خود را هر چند وقت یک بار تمیز کنید تا باعث جوش‌های پوستی نشوند. به دلیل اهمیت شستشوی آن، روبالشتی باکیفیت تهیه کنید تا با چند بار شستشو کیفیت آن کاهش پیدا نکند. اغلب روبالشتی‌ها در ابعاد استاندارد ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند.

انواع روتختی

روتختی‌های به صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • روتختی کودک
  • روتختی مدرن
  • روتختی کلاسیک

رنگ و طرح‌های متنوعی برای محصولات خود عرضه کرده است؛ به همین دلیل خرید از این شرکت بهترین گزینه پیش روی شماست.

در صفحات روتختی مدرن و کلاسیک ، اطلاعات جامعی درباره این مدل‌ها داده شده است. آن‌ها را حتما مطالعه و بررسی کنید و با دانشی کامل دست به خرید بزنید. درست است که تعداد محصولات بسیار زیاد است، اما تمام طرح‌ها را بررسی کنید تا در آخر ملحفه روتختی محبوبتان را پیدا کنید.

روتختی‌‌های کودک دارای طر‌ح‌های بسیار دلنشینی هستند تا کودکانتان بهترین حس را از تخت خود دریافت کنند‌‌.

دکمه بازگشت به بالا