اقتصادی

موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی

گروهی از محققان این شرکت دانش علاوه بر طراحی و ساخت یک بانک با ظرفیت بالا و تابلو فشار کم و فشار متوسط ​​و همچنین نیروگاه های دیزلی ، با همکاری شرکت های جهانی خاورمیانه توانسته اند فعالیت های خود را گسترش دهند.

به گزارش ترندونی ، محسن شادمان ، مدیرعامل شرکت دانشبانیان ، گفت این شرکت در سال 1985 فعالیت خود را برای تولید پستهای متحرک و مدولار ، تابلوهای LV و MV و یک بانک ظرفیت آغاز کرد و گفت: “این شرکت با توجه به فنی ، مهندسی و این شرکت توانسته است فعالیت های خود را در زمینه تأمین و ساخت نیروگاه های دیزلی و در پروژه های زیست محیطی مانند ساخت تصفیه خانه های آب گسترش دهد.

وی به عنوان محصولات این شرکت در زمینه برق ، از بانک خازن ، قطب فشرده ، قطب مدولار ، تیرهای متحرک ، تابلوهای فشار کم ، تابلوهای فشار متوسط ​​، فیدر متحرک و الکترونیکی و اتوماسیون صنعتی نام برد و یادآور شد: ما از نیروی علمی متخصص استفاده می کنیم. روابط م effectiveثر با بهترین شرکتهای معتبر در زمینه دیزل ژنراتور ، مشعل گاز و کوپلینگ با تاریخ جهانی ، ما با آنها در کشور و خاورمیانه همکاری کرده ایم.

شادمان ادامه داد: “طراحی پروژه های الکتریکی ، تأمین سوخت دیزل و ژنراتورهای گاز از تولید کنندگان برجسته جهان ، نصب ، راه اندازی و اتصال به شبکه تاسیسات الکتریکی و غیره.

مجری طرح با اشاره به فعالیت های این شرکت در زمینه محیط زیست خاطرنشان کرد: امروزه موضوع آلودگی محیط زیست یکی از مهمترین مشکلات زندگی و تمدن بشر است. این آلاینده ها بر کیفیت و چرخه طبیعی تأثیر می گذارند و به زندگی انسان ، گیاهان ، حیوانات و حتی بقای ساختمان ها و بناها آسیب می رسانند.

به گفته معاون مرکز تحقیقات ، آلاینده های محیطی شامل انواع آلاینده های زیست محیطی مضر مانند آب و فاضلاب ، هوا ، خاک ، زباله های جامد و غیره است. تولید محصولات در زمینه تصفیه آب ، نمک زدایی و تصفیه فاضلاب یکی از خدمات ما برای پوشش آسیب های زیست محیطی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا