فرهنگ و هنر

معرفی فروشگاه اینترنتی مکث‌شاپ

امروزه دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری و لوازم جانبی آن‌ها، یکی از نیازهای اساسی علاقه‌مندان و عکاسان فعال در این حوزه هنری است. فروشگاه اینترنتی مکث شاپ، به‌عنوان تخصصی‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه لوازم و تجهیزات تصویربرداری در فضای مجازی فعالیت می‌کند، محصولات متنوعی را برای تأمین نیاز این کاربران ارائه می‌کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی فروشگاه اینترنتی مکث شاپ، ویژگی‌ها، مزایا، خدمات و محصولات این فروشگاه بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی مکث شاپ

فروشگاه اینترنتی مکث شاپ (MAXSHOP)، فعالیت خود را از سال 1386 درزمینهٔ فروش تجهیزات تصویربرداری و لوازم جانبی آن شروع کرده است. این فروشگاه هم‌اکنون پس از 13 سال سابقه فعالیت از بدو تأسیس ، بستر مناسبی را برای تأمین تجهیزات موردنیاز عکاسان، فیلم‌برداران، هنرمندان و … یعنی دوربین‌ های عکاسی، فیلم‌برداری و تجهیزات جانبی آن فراهم کرده است.

این فروشگاه اینترنتی، با ارائه محصولات اورجینال و متنوع از برندهای خارجی، توانسته است در سال‌های اخیر، به یکی از مارکت های تخصصی ایرانی در حوزه فروش تجهیزات تصویربرداری تبدیل شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مکث شاپ و محصولات و خدمات آن بپردازیم.

محصولات فروشگاه اینترنتی مکث شاپ

همان‌طور که گفتیم، این فروشگاه درزمینهٔ ارائه تجهیزات عکس‌برداری و فیلم‌برداری فعالیت می‌کند که در رابطه با معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی مکث شاپ می‌توان گفت:

  • دوربین ‌های عکاسی و فیلم‌برداری: مهم‌ترین محصولات این فروشگاه اینترنتی، دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری آن است که در سه نوع خانگی (کامپکت)، ورزشی (اکشن کمرا) و دوربین چاپ سریع ارائه می‌شود. این تجهیزات از سه برند مشهور دوربین عکاسی کانن، دوربین عکاسی نیکون و دوربین های عکاسی سونی تأمین می‌گردد که از تنوع مدل‌های خوبی برخوردار است.

دوربین های عکاسی کانن این وبسایت از پرفروش ترین محصولات آن می‌باشد، برای دریافت قیمت دوربین عکاسی کانن حتما به لینک زیر مراجعه کنید:

https://max-shop.ir/product/camera/canon-camera/

  • لنز دوربین: لنزهای دوربین از دیگر محصولات این فروشگاه در حوزه تجهیزات و لوازم جانبی عکاسی است که شامل عدسی‌های کانن، نیکون، سونی، تامرون و سیگما می‌باشد. این دسته از محصولات، شامل بازه قیمتی گسترده‌ای برای همه کاربران است.
  • تجهیزات و اکسسوری: عمده‌ترین دسته دیگر از محصولات فروشگاه اینترنتی مکث شاپ، تجهیزات و اکسسوری دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری است که شامل گروه‌های محصولات زیر هست:
    • تجهیزات دوربین
    • تجهیزات عدسی دوربین
    • لوازم جانبی حرکتی
    • لوازم نورپردازی
    • کارت حافظه
    • کیف
    • لوازم کارگاه شاسی
    • سایر تجهیزات ازجمله نمایشگر، سیستم فالو – فوکوس، تجهیزات پهباد، ویدیو پروژکتور و عدسی موبایل

ویژگی‌های و مزایای خرید از فروشگاه مکث شاپ

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی فعال در فضای مجازی، ویژگی‌های مختلفی را در سیستم فروش خود دارند که سبب جذب بیشتر مشتریان به سمت آن‌ها می‌شود. مکث شاپ به عنوان یکی از فروشگاه‌های تخصصی در حوزه فروش تجهیزات تصویربرداری نیز از ویژگی‌ها و مزایای خاصی برخوردار است که عبارت‌اند از:

  • تنوع محصولات: همان‌طور که در بخش قبل نیز بیان شد، فروشگاه مکث شاپ، محصولات خود را در سه گروه دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، لنز دوربین و تجهیزات جانبی آن‌ها ارائه می‌کند که هرکدام از این دسته‌بندی‌های محصولات، خود به گروه‌های دیگری تقسیم می‌شود.
  • تأمین کامل نیاز عکاسان: یکی دیگر از مزایای این فروشگاه، تأمین 90 درصد از تجهیزات ضروری برای عکاسان و فیلم‌برداران است که به لطف تنوع محصولات آن امکان‌پذیر است.
  • کیفیت بالا: فروشگاه اینترنتی مکث شاپ به‌عنوان یکی از مارکت های فعال در حوزه عکاسی، محصولات خود را از برندهای معتبر جهانی تهیه می‌کند که بر این اساس، می‌تواند کیفیت تجهیزات ارائه‌شده را تضمین کند.
  • ارسال رایگان: درصورتی‌که خرید شما بالای 1.5 میلیون تومان باشد (که غالب سفارش‌های کاربران بالای این عدد است)، سفارش با ارسال رایگان برای مشتری فرستاده می‌شود.
  • ارسال سریع: این فروشگاه امکان ارسال اکسپرس، پایانه‌های باربری و اتوبوس‌رانی دارد که در سفارش‌های محصولات تا پیش از ساعت 13، در همان روز کاری به آدرس خریداران ارسال می‌شود.
  • خدمات پس از فروش: یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی مکث شاپ، امکان تعویض و استرداد کالا تا مدت 7 روز کاری است برای تضمین کالاهای ارسالی در نظر گرفته‌شده است.

 

خدمات فروشگاه مکث شاپ

علاوه بر فروش تجهیزات و لوازم تصویربرداری، این فروشگاه خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به خرید اقساطی برای افرادی که توانایی پرداخت به‌صورت یکجا را ندارند، فروش کالاهای دسته دوم که در این حالت، فروشگاه به عنوان یک واسطه بین فروشندگان و خریداران عمل می‌کند و اجاره دوربین و تجهیزات برای 24 ساعت اشاره نمود.

شما می‌توانید برای خرید از فروشگاه اینترنتی مکث شاپ از یکی از روش‌های: سفارش غیرحضوری از طریق وب‌سایت، پیج اینستاگرام و یا مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه و یا تماس با پشتیبانی اقدام کنید.

آدرس سایت: max-shop.ir

آدرس اینستاگرام: instagram.com/maxshop.stock

 

منبع

دکمه بازگشت به بالا