اقتصادی

مطالبات مردم آق‌قلا از رئیس جمهور/ از لایروبی سد وشمگیر تا ایجاد شهرک تخصصی مبل عطاآباد

ترندونی/ گلستان فرماندار آق کالا با توجه به مطالبات مهم ساکنان این شهر از رئیس جمهور گفت: یکی از خواسته های اهالی آکالا از رئیس جمهور تخصیص اعتبار برای شهرستان 1000 هکتاری اترک است. ”

سلیمان هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ترندونی، گرگان، اظهار کرد: یکی از خواسته های مردم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است، بنابراین امیدواریم دولت سیزدهم که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اشتغال پایدار را توسعه دهد و از سرمایه گذاران حمایت کند. و تولید کنندگان.” .

وی بر تخصیص اعتبار برای تکمیل مسیر آق قلا – گنبد کاووس – آق قلا به بندرترکمن تاکید کرد و افزود: محور بندر ترکمن – آق قلا یکی از مهمترین محورهای استان گلستان است و در حال ساخت است. روند در بندر ترکمنستان برای تسهیل تردد و جلوگیری از حوادث ترافیکی بسیار مهم است.

فرماندار آکالا تکمیل پیست سوارکاری آکالا تا پیست شنی را از دیگر خواسته های دولت برای شهرستان آق کالا عنوان کرد و یادآور شد: درآمد و اشتغال این ورزش بالا است و توسعه آق قلا در دست توسعه است. و یکی دیگر از نیازهای شهرستان تجهیز و تجهیز بیمارستان تخصصی اسب است.

هاشمی راه اندازی شهرک 1000 هکتاری اترک و تخصیص اعتبارات را از دیگر خواسته های رئیس جمهور آق قلا دانست و گفت: رونق صنعتی و توسعه شهرهای صنعتی و جذب سرمایه گذار می تواند مشکل بیکاری را حل کند و اشتغال پایدار در آق قلا ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه برای لایروبی سد وشمگیر 170 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، گفت: طرح پاکسازی سد وشمگیر تاکنون 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ظرفیت ذخیره آب را از 20 میلیون افزایش داده است. تا 37 میلیون متر مکعب.

فرماندار آق قلا با اشاره به تکمیل امداد جاده ای هلال احمر در مرز اینچه برون و تعیین آمبولانس، خاطرنشان کرد: از 50 کارگاه مبل سازی ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد روستاییان دارد. جمعیت خانواده ها و دولت سیزدهم انتظار حمایت ویژه از تولیدکنندگان این بخش و ایجاد پردیس تخصصی مبلمان را دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا