اقتصادی

مسکن یکی از مؤلفه‌های تأثیر گذار در معیشت خانواده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، یعقوب علی نظری بعدازظهر سه شنبه در مراسم قرعه کشی توزیع سه هزار و سیصد و سه قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بجستان با بیان اینکه وجود سرپناه و مسکن محل آرامش خانواده است، گفت: ، می تواند بیشترین تأثیر را در پیشرفت جامعه داشته باشد

استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی در این استان از چهار میلیون وعده داده شده در طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم یکی از ماموریت ها و دغدغه های اصلی است.

وی با اشاره به اینکه ساخت 400 هزار واحد مسکونی کاری بسیار ارزشمند و در عین حال سخت است، گفت: همه مسئولان استان شبانه روز بر این موضوع نظارت دارند.

نظری افزود: باید متولیان امر به دنبال قوانینی باشند که به نفع مردم باشد تا در نهایت به آشتی و سعادت خانواده ها منجر شود.

استاندار خراسان رضوی در بخشی از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که عملیات ساخت داخلی بیمارستان آیت الله سید جواد مدنی بجستان در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: مشکل آب بجستان نیز با پیگیری های لازم برای احداث سه هزار متر مکعب ذخیره سازی آب شرب در این شهرستان و همچنین احیای 30 قنات تا پایان سال حل می شود.

دکمه بازگشت به بالا