برون مرزی

مردم سوریه در اعتراض به تحریم‌های اقتصادی آمریکا به خیابان‌ها آمدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، بسیاری از ساکنان استان السویدا (جنوب سوریه) روز چهارشنبه تظاهرات ضدآمریکایی را در خیابان های Suwayda برگزار کردند.

آژانس خبری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که بخش های زیادی از جمعیت و اقشار استان سوریه در تلاش بودند تحریم های ضد سوریه (معروف به قانون سزار) را در مقابل ساختمان استان السویدا قرار دهند. محکوم

در طول این تظاهرات ، مردم استان همچنین در حمایت از مواضع پایدار و وحدت در مقابل اسراف های آمریکایی و دخالت ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم و ​​جنگ اقتصادی علیه کشورشان تأکید کردند.

تظاهرکنندگان همچنین تأکید کردند که مردم سوریه هرگز در مقابل جنگ اقتصادی ایالات متحده علیه سوریه برای ریشه کن کردن تروریسم ، مقاومت و فدا کردن جان خود هرگز اراده خود را تسلیم نکردند.

کنگره ایالات متحده در 11 دسامبر سال گذشته. (11 دسامبر 2009) پس از سه سال جنگ بین دو حزب جمهوری خواه و دمکرات ، سرانجام طرح تحریم های خود علیه سوریه ، معروف به قانون سزارین را تصویب کرد.

دور اول تحریم ها از 17 ژوئن آغاز می شود. (هشت روز دیگر). این قانون به دنبال اعمال مجازات های اقتصادی برای دولت سوریه و متحدان آن و همچنین برای شرکت ها و موسسات مرتبط با این کشور است. آمریکایی ها این قانون را که می گویند از جمعیت غیرنظامی سوریه حمایت می کند ، “سزار” می نامند.

با اعمال تحریم هایی که دمشق آن را وحشیانه می داند و با هدف زانو زدن پس از ده سال شکست و شکست در واشنگتن ، ارزش پول ملی سوریه (لیره) کاهش یافته و اعتراضات را در روزهای اخیر برانگیخته است. وجود دارد.

در پاسخ به نوسانات ارزی و اتفاقات اخیر در سوریه ، جیمز جفری ، نماینده ویژه ایالات متحده برای سوریه ، آن را نتیجه اقدامات خصمانه ایالات متحده علیه دولت سوریه خواند.اطلاعات بیشتر)

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا