برون مرزی

سوریه: تمدید تحریم‌ها، اثبات وابستگی تحقیر آمیز اتحادیه اروپا به آمریکا است

شورای اتحادیه اروپا در پاسخ به تمدید تحریم ها علیه سوریه گفت: وزارت امور خارجه سوریه گفت تصمیم این شورا ثابت كرد كه مواضع آن اشتباه است ، این اتحادیه در تصمیم گیری های خودمختار نیست و وابسته به تحقیر سیاست های آمریكا است.

به گزارش ترندونی ، وزارت خارجه سوریه گفت تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید تحریم های شدید اعمال شده علیه دمشق نشان از باطل بودن موضع اتحادیه اروپا و اظهارات مقامات این کشور دارد و ابهام را آشکار می کند که یکی از ویژگی های اصلی سیاست اروپا است. این مجازات ها نقض آشکار حقوق اساسی بشر و قوانین بین المللی بشردوستانه و به تعبیر کلی کلمه ، یک جرم غیر انسانی است.

یک منبع رسمی در این وزارتخانه اظهار داشت: “تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید تحریم های خود علیه سوریه تعجب آور نیست ، به خصوص که در پی تصمیم آمریکا که تأیید عدم استقلال اتحادیه اروپا در تصمیمات خود و وابستگی تحقیرآمیز آن به سیاست ایالات متحده است ، گرفته شد.” آرام تر.

وی افزود: این تصمیم مجدداً دخالت کامل اتحادیه اروپا در جنگ علیه سوریه و پشتیبانی شدید آن از گروه های تروریستی را تأیید کرد. در نتیجه اصلی ترین مقصرین در ترور سوریه رنج آنها از تحریم های سرکوبگرانه است که به طور مستقیم بر زندگی آنها تأثیر می گذارد و مانع از ارائه خدمات درمانی و زیرساخت های لازم برای مقابله با Korona می شود.

شورای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تصمیم به تمدید یک سال دیگر از سال 2011 گرفت. بدون پرداختن به شیوع تاج ویروس در این کشور ، تحریم هایی به دولت سوریه تحمیل شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا