اقتصادی

محصولات آنتی باکتریال برای حفظ سلامت پا و درمان خارپاشنه

یکی از گروه های تولیدکننده فناوری تولید محصولات ضد باکتری مراقبت از پا را برای بهبود حرکات پا و جلوگیری و کاهش مشکلات پا و عوارض ناشی از استفاده از کفش های غیر استاندارد مانند درد پشت و زانو آغاز کرده است.

به گزارش ترندونیمحصولات موجود در این مجموعه شامل تجهیزات پیشگیرانه ، مراقبتی و تخصصی پا مانند کفش ، صندل و کفی طبی مناسب برای قوس پا ، زیره هالوکس والگوس ، بالشتک پشت پاشنه ، زیر مچ پا و … است که تاکنون وارد شده است این محصولات و طراحی و ساخت کفش و کفش جدید سعی در تولید و عرضه محصولاتی مشابه مدلهای خارجی دارد.

مواد مورد استفاده در این محصولات عبارتند از پلی اورتان ، سیلیکون ، پلی ژل ها ، پارچه های ضد باکتری ، ذرات نانو ، چرم های طبیعی و مصنوعی که در ساخت محصولات با استفاده از دستگاه های تزریق ، قالب گیری ، پرس و لمینیت و غیره استفاده می شود. افزودن خواص ضد باکتری و ذره نانو به محصولات این شرکت از ایجاد بوی بد و عرق پا جلوگیری می کند. این محصولات همچنین برای استفاده در بیماران دیابتی مناسب ترند زیرا از رشد باکتری جلوگیری می کنند.

کفی طبی و ضد باکتری قوس شکل این شرکت برای فشار و بیرون انداختن ، ضربه ، پایداری و تسطیح بدن ، پایداری و پشتیبانی قوس طولی داخلی مناسب است و کفی طبی ارتوپدی ضد باکتری آن از مچ پا و قوس پشتیبانی می کند و از چرخش پا جلوگیری می کند. تنظیم فشار و توزیع مناسب نیروها در زیره های کف ، سبک و راحت از دیگر مزایای این محصول است که به اصلاح ساختار کف ، تنظیم فشار و توزیع صحیح نیروها در کف پا کمک می کند.

طبق گفته دفتر مرکزی نانو ، کفی طبی دیابتی از کف حافظه ضد باکتری ساخته شده و با استفاده از چند لایه فشار پا را کاهش می دهد تا عملکرد را بهبود بخشد. تشک طبی ضد باکتری این شرکت قابل نصب بر روی انواع صندلی های اداری ، اتومبیل ها و صندلی های چرخدار است و گردش آزاد و کمک به بهبود سریعتر زخم های احتمالی ، رفع مشکلات ناحیه تحتانی مانند بواسیر (بواسیر) از مزایای آن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا