اقتصادی

نانومواد آنتی‌باکتریال در صنعت پلیمر کاربردی می شوند

این شرکت دانش بنیان با همکاری شرکت فناوری دیگری که در صنعت پلیمر فعالیت می کند ، نانومواد ضد باکتریایی را در صنعت پلیمرها به کار گرفته است.

به گزارش ترندونی ، سعید قربانی ، یکی از اعضای هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان ، گفت: ما اخیراً همکاری خود را با یک شرکت فناوری دیگر برای استفاده از نانومواد ضد باکتری برای ساخت مواد کامپوزیت آغاز کرده ایم. با همکاری ، ما نمونه هایی را برای تولید نانوکامپوزیت های ضد باکتری توسط این شرکت فناوری شریک ارائه دادیم و آزمایش اولیه این کامپوزیت ها موفقیت آمیز بود.

این شرکت در حال حاضر انواع نانومواد را برای رفع نیاز صنایع کاشی و سرامیک از جمله پودر نانوذرات فلوراید منیزیم ، پودر نانوذرات سولفید ، نانو مواد سیلیس و پودر آلومینا گاما ارائه می دهد. این شرکت در حال حاضر نانوذرات اکسید روی تولید می کند.

به گفته ستاد نانو ، قربانی بر اساس ظرفیت تولید 10-15 کیلوگرم نانوذرات شرکت در روز ، ابراز امیدواری کرد که در حین مشاوره و بازاریابی حجم محصول شرکت افزایش یابد و در گام آینده نزدیک ، ظرفیت تولید شرکت رشد خواهد کرد. در مسیر توسعه محصول ، علاوه بر صنعت پلیمر ، صنایع کاشی و سرامیک نسوز و همچنین صنایع پتروشیمی و پوشش بازارهای هدف شرکت وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا