اقتصادی

ماسک لاکچری چند؟ – ترندونی

این روزها ، تقریباً در تمام شهرها ماسک پوشانده شده است ، و کروناویروس گسترده تر می شود ، و ماسک های بیشتر و بیشتری از اشکال مختلف در شهر مشاهده می شوند. حتی برای عروس!

در حال حاضر ، یکی از مهمترین منابع فروش کالاهای به اصطلاح لوکس ، فضای اینستاگرام است. با روسری یا سپر و حتی ماسک عروس فروخته می شود.

وب سایت های اینستاگرام انواع ماسک های “لوکس” بالغ ، مانند ماسک های گلدوزی پارچه ای طرح دار ، گلدوزی و گلدوزی روبان را از 25،000 تا 50،000 تومان به فروش می رسانند.

همچنین ماسکهای عروسک عروسک از 19 تا 25 هزار تومان قیمت دارند.

ماسک و …

با این حال ، وسایل لوکس دیگری نیز وجود دارد ، مانند مجموعه ماسک و روسری ، که به نظر نمی رسد دارای استانداردهای آماده سازی ماسک با قیمتی در حدود 140 هزار تومان باشد و ماسک موجود در این مجموعه به تنهایی به مبلغ 48000 تومان فروخته می شود.

برخی افراد این مجموعه را حدود 55000 جلد می فروشند ، که به نوارهایی با همان رنگ پارچه ماسک دوخته شده است.

ماسک چرمی؛ 189 هزار تومانی

در برخی از صفحات مجازی نیز انواع ماسک های چرمی وجود دارد که فرم های ساده آن بین 19 تا 30 هزار تومان قیمت دارد و فرم های چند لایه مخصوص نیز حدود 189 هزار تومان قیمت دارد.

چند ماسک عروس؟

سرانجام ، شیوع ویروس coronavirus باعث شده است که شهروندان به دنبال راه های جدیدی برای برگزاری مراسم و جشن ها و به نوعی بازگشت به شرایط عادی زندگی باشند. به عنوان مثال ، مدیر یکی از صفحات می گوید که او سفارش ماسک های عروس را می پذیرد و مدلی را با ماسک های عروس دوزی مروارید ارائه می دهد ، که وی برای عروسی عروس حدود 230 هزار تومان آماده کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا