سلامت و دانش

عکس | چرا ایلان ماسک با کاسه توالت به دفتر مرکزی توئیتر رفت؟

ماسک در توییتی نوشت: «بگذارید داخل شود!»

او همچنین ویدئویی از پست خود را در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشت. در این ویدیو صدای ماسک شنیده می شود اما کیفیت صدا بسیار ضعیف است. ماسک زمانی که 44 میلیارد دلار داشت، وارد مقر توییتر شد پیشنهاد USD برای معامله به سرعت در حال بسته شدن است. او روز دوشنبه به بانکدارانی که تا حدی این معامله را تامین مالی می کنند گفت که تا جمعه آن را تکمیل خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در مجموع هفت بانک آماده سازی برای تامین مالی حدود 13 میلیارد دلار در این معامله را تکمیل کرده اند و در حال امضای اسناد لازم برای ارسال پول نقد به ماسک هستند.

حرکت جنجالی ایلان ماسک در مقر توییتر / عکس

بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس آشنا با موضوع، انتظار می رود این وجه نقد پنج شنبه قبل از بسته شدن معامله واریز شود.

مورگان استنلی بیشترین بدهی را در حدود 27 درصد در اختیار داشت و پس از آن بانک آمریکا، بارکلیز و MUFG هر کدام حدود 21 درصد را در اختیار داشتند. سه بانک دیگر بقیه را تشکیل می دادند

پس از این گزارش رسانه‌ها، سهام توییتر به رشد خود ادامه داد و اکنون در حدود 53.34 دلار برای هر سهم معامله می‌شود. ماسک در ماه آوریل پیشنهاد اولیه برای خرید توییتر را ارائه کرد، اما در ماه جولای از این پیشنهاد عقب نشینی کرد و مدعی شد توییتر با ارائه نادرست تعداد حساب‌های اسپم و جعلی در پلتفرم خود، قرارداد اصلی را زیر پا گذاشته است.

توییتر به نوبه خود از ماسک برای تکمیل خرید شکایت کرد و این میلیاردر را متهم کرد که از ربات ها به عنوان ترفندی برای جلوگیری از تصاحب استفاده می کند. سهامداران توییتر قرارداد اصلی ماسک را در این ماه رد کردند. محاکمه در ایالت دلاور ایالات متحده ادامه دارد، جایی که قاضی دادگاه عالی کاتلین مک کورمیک به طرفین تا ساعت 5:00 بعد از ظهر مهلت داد. جلسه دادگاه روز جمعه برای تصمیم گیری در مورد نتیجه یا در ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

5858

دکمه بازگشت به بالا