عمومی

قرنطینه رویایی و لاکچری – ترندونی

حتی در حوزه اعتیاد ، پول سرنوشت افراد را رقم می زند. این پول یک راهنما است و یکی را به گوشه ای از یک پاتوق متروکه می اندازد ، که در آرزوی پاکی ، آن را غیر منطقی رها می کند و مانند مار خود را می پیچد و دیگری را به مراکز اعتیاد VIP می فرستد که در آنها هتل کم نیست.

به گزارش ترندونی ، این روزنامه جام جم وی نوشت: “آیا می توان به آن ساختمان ها ، طراحی مدرن ، درختان سرسبز اطراف ساختمان ، آسمان آبی که در زیر چترهای خورشید و صندلی های بامبو دیده می شود ، به بالا رفتن پیچک و آب میوه نگاه کرد؟ که چند لحظه پیش ، تمیز و باحال ، آنها ادای احترام کردند ، دیگر دیده نشده یا از بین رفته است. این هتل دارای سالن های ورزشی مدرن جذاب ، استخرهای المپیک آبی ، سونا ، جکوزی ، اتاق های بیلیارد ، کافه ها ، اتاق بازی های رایانه ای و اتاق های اصلی با تخت های مرتب و مبلمان خاص است. این تصاویر شامل ضرب و شتم ، تهدید علیه سگهای بی خانمان ، سیاه شدن و کبودی در اثر ضربات زنجیره ای ، ضرب و شتم و کالسکه ، غذا خوردن و مرگ و برنامه ریزی برای فرار نیست. در این اتاق شکنجه ، مانند معتادان نابینا در استخر یخ غوطه ور شده و توسط روده کشته شدند ، همانند مرکز ترک اعتیاد شیراز که اخیراً به آنها اعطا شده بود ، به آنها روسپی آبدار و ترک مظلوم برهنه داده می شد. این هیچ ارتباطی با ترک اعتیاد به لوکس و مراکز VIP ندارد.

کسانی که در این دو تصویر نفس می کشند و باعث داستان شاه و گدا می شوند. همه درد مشترک دارند ، اما نحوه درمان آنها مانند نحوه پرورش یک زنبور عسل است و این با روش زیبا پرورش ملکه کندوی آینده متفاوت است.

حتی در حوزه اعتیاد ، پول سرنوشت افراد را رقم می زند. این پول یک راهنما است و یکی را به گوشه ای از یک Hangout متروکه می اندازد ، که در آرزوی پاکی ، آن را غیر منطقی می گذارد و مانند مار خود را می پیچد ، و دیگری را به مراکز اعتیاد VIP می فرستد که فاقد هتل هستند.

VIP Cleanup یک بازی لوکس برای درمان اعتیاد افراد ثروتمند است. کسانی که نمی خواهند در خیابان وحشت کنند و در زیر آوار بخوابند ، تمام روز از گرسنگی می کشند و در حالی که عطرها و ادکلن های مارک زده می زنند به دنبال مواد سگ می دوند و چند روز را در اتاق های سم زدایی می گذرانند تا ادکلن را آلوده و روان کنند و صاف کنند. بیرون از مرکز؛ بدون آسیب رساندن به دارایی یا اعتبار آنها.

حاکم پول در همه زمینه ها و در همه امور بشریت چنین مرزهایی را بین مردم ترسیم می کند ، اما مراکز درمانی ترک اعتیاد لوکس با ادعاهای بالا و دهان شکننده تضمین هایی به خصوص در بین مردم ایجاد می کند. هزینه های مصرف کنندگان مواد مخدر زیاد است و خدمات هتلی که آنها ارائه می دهند به دلیل امکانات هتل محدود است ، اما باید گفت که درمان آنها نیز متناسب با توانایی های آنها است.

آنها چه کار می کنند

مراکز بیماری اعتیاد و اردوگاه های VIP آنقدر زیاد شده اند که در تبلیغات ظاهر می شوند و همه می خواهند از آن طرف بلند شوند و هرکدام خود را بهترین ، مجهزترین و م effectiveثرترین مرکز می نامند.

آنچه آنها به مشتری می دهند (می گویند) تغذیه خوب ، سرگرمی خوب ، اتاق خصوصی راحت ، استخر شنا ، سونا ، جکوزی و انواع بازی ها از کامپیوتر گرفته تا بیلیارد ، همراه با کادر پزشکی مجرب است (آنها می گویند ) و شبانه روز افراد تعطیلات ایده آل و مرفهی را ارائه می دهند.

هر مرکز به روش درمانی خاص و متفاوتی نسبت به مراکز دیگر نیاز دارد. یکی در مورد سیستمی از الگوها صحبت می کند که به روشنی مشخص نیست ، در حالی که دیگری معتقد است درمان اعتیاد بدون ترک مواد مخدر تفاوت در دیگران است. همچنین به احتمال همراهی اعضای خانواده در طول دوره درمان اشاره شد و وی با نشان دادن گالری عکس خود در چشم متقاضیان ، از پرستار شخصی صحبت كرد و به هر بیمار وقت كافی و دسترسی بدون محدودیت به پزشك ، پرستار و روانپزشك داد. . اجرای سریع و سریع به عنوان مدال افتخار بر روی سینه قرار می گیرد. برای برخی از مراکز ، صحبت در مورد RD و URD مبارزتر است و چنانچه مخفف انگلیسی سریع و بسیار سریع تکنیک های ترک خوردگی را با طب سوزنی مخلوط کرده و آنها را به عنوان بسته های ویژه ارائه دهد ، طبقه کارگر را بالا می برد.

کاری که مشتری باید انجام دهد

انتخاب و ارزیابی اینکه کدام مرکز برای وی جذابیت بیشتری دارد ، بر عهده مشتری مرکز درمان اعتیاد لوکس است. حتی اگر محدودیت هزینه ای هم نداشته باشد ، راحت تر خواهد بود. اگر روزنامه نگار هستید و نگران پسر 20 ساله معتاد به شیشه و گل و چیزهای دیگری هستید که می توانید حدس بزنید ، به راحتی می توانید در مورد پول مورد نیاز خدمات VIP در این مراکز بدهی اطلاعات کسب کنید.

تلفن چندین بار زنگ می خورد و پیرزن پس از قطار چندین بار سلام می کند و تازه می شود ، که خیلی زیاد است ، جزئیات 21 روز تعطیلات را می گوید: هشت میلیون اتاق برای 4.5 میلیون ، چهار نفر میلیون اتاق برای شش میلیون و 500000

صدای ضعیف و رنج دیده مادری که پسر معتادش معتاد شده و حالا دیگر نمی خواهد قلب خود را برای ترک اعتیاد تکان دهد ، تماس بعدی را پاسخ می دهد. در این مرکز یک روانپزشک دو بار در روز ویزیت می کند ، پرستار 24 ساعته در دسترس است و پزشک آنکال نیز به طور مداوم در خدمات ، روان درمانی و خدمات روانشناسی کار می کند.

در این مرکز ، ما باید معتادان جوان خود را به مدت دو یا سه هفته یا در بخش دولتی که 1 میلیون و 200 هزار جلد خواب دارد ، یا در اتاق های دو نفره و سه تخته با هزینه شبانه یک میلیون و 350 هزار جلد ، یا در اتاق های خصوصی و مجرد برای یک نفر تنها بگذاریم. هزینه شب یک میلیون و 750 هزار جلد است.

یکی دیگر از مراکز اعتیاد VIP در اولین جمله مکالمه تصحیح می کند که اردوگاه ، به جای مرکز ، سه دوره 21 روزه را به همان معتاد جوان خیالی یعنی 63 روز اختصاص می دهد. اگر این جوان خیالی هر یک از این 21 روز را در اتاق های گروهی بگذراند ، باید شبی سه و نیم میلیون بپردازد ، اما اگر شبی پنج میلیون جلد را در یک اتاق VIP با اتاق های چهار تخته بگذراند و اگر بخواهد با لوکس تر کردن ، او اتاق خصوصی را تکان می دهد. ، هشتاد میلیون جلد می تواند هر شب جای گیرد. به گفته مردی که در انتهای نمایش بود ، همه اینها به خاطر خدمات ویژه اش معروف است ، هر روز در استخر داغ شیرجه می خورد ، با بیلیارد سرگرم می شود و غذای رستوران می خورد.

ترکیب این اعداد مانند این است که شخصی 21 روز در هتل پنج ستاره اقامت داشته باشد یا اینکه شخصی که در هتل اقامت دارد هزینه آن کمتر از مصرف کننده ای است که می خواهد تجملات را ترک کند. البته شک نداریم که مراجعین این مراکز درمانی اقشار مرفه جامعه هستند و اینکه تفاوت تحصیلات ، ازدواج و حتی مراسم خاکسپاری آنها با افراد عادی چیست ، اعتیاد آنها بی نظیر است. اما این س theال مطرح می شود که آیا بعد از این همه هزینه و تخلیه آب در آسیاب های این مراکز خاص ، آیا واقعا می توان اعتیاد افراد را درمان کرد؟

شکوفایی منجر به درمان می شود؟

ما این سوال را از دو محقق اعتیاد پرسیدیم ، که هر دو معتقد بودند که هزینه زیاد لزوما سرعت درمان را تسریع نمی کند و در واقع فرد را برای همیشه از اعتیاد نجات نمی دهد. رامین رادفر به ما می گوید که در زمینه اعتیاد به VIP ، ما باید خدمات پزشکی را از امکانات هتل جدا کنیم. از آنجا که م institutionsسسات مراقبت های اجتماعی ممتاز با مراقبت های بهداشتی تخصصی و علمی متفاوت هستند و حتی با فرض اینکه همه خدمات در هر دو زمینه به بیماران ارائه می شود ، نمی توانیم یک قانون کلی صادر کنیم که افرادی که تحت درمان هستند و دیگر دارو مصرف نمی کنند. وی توضیح می دهد که در جهان ثابت شده است که دوره های درمانی با هزینه 500000 دلار در ماه به معنای ارائه نتایج بهتر نیستند.

محقق هومن منشئی ، که هم در برابر درد انداختن و هم در کنار تجمل ترک ترک مقاومت می کند (زیرا فکر می کند این دو مورد در پایان دادن به اعتیاد افراط است) ، به هیچ وجه خدمات و امکانات رفاهی هتل به تنهایی نمی تواند به درمان بهتر منجر شود. وی مطمئناً تأكید می كند كه یك پزشك ، روانپزشك و پرستار درگیر این معالجه هستند ، اما معتقد است حتی اگر این خدمات در بهترین زمان ارائه شود در مدت زمان محدودی از 21 روز ارائه می شود ، هیچ ارزش عملی ندارند. دلیل این امر کندی اعتیاد ، خدمات لوکس ترکیه است ، اگرچه در عرض سه هفته می تواند به معتادان رنگ و لعاب ببخشد و ظاهر آنها را بهبود بخشد ، اما مهم این است که وضعیت داخلی اعتیاد ، عوارض و ویژگی ها باید از افراد جدا شود.

معمای روشهای سریع و فوق سریع

یکی از خدمات ویژه ای که ارائه دهندگان اعتیاد VIP به آن افتخار می کنند ، درمان سریع و بسیار سریع است. روش های درمانی که توسط هر دو محقق ما هشدار داده شده اند. رامین رادفر می گوید افراد به غذاهای فوری معتاد نیستند و اکنون می خواهند فست فودها را کنار بگذارند ، اما اگرچه این روش منسوخ شده است ، اما هنوز هم برخی افراد آن را دنبال می کنند. به گفته وی ، هدف از روش سریع این است که معتاد را به اتاق عمل ببرید ، بیهوش کرده و بدن را از مواد مخدر خالی کند. به گفته وی ، این امر خود به خود و طی یک فرآیند فیزیولوژیکی دو هفته ای اتفاق می افتد.

هومن منشئی نیز این روش را در حدود 20 سال پیش پیوند داد ، زمانی که فکر می کرد اگر مواد به سرعت از بدن فرد معتاد خارج شود ، مشکل اعتیاد حل خواهد شد. با این حال ، این محقق می گوید اکنون نشان داده شده است که هرچه دوره درمان اعتیاد کوتاه تر باشد ، مشکل بیمار بدتر خواهد شد و برعکس ، هرچه دوره درمان طولانی تر و رابطه معتاد با گروه درمان قوی تر باشد ، احتمال ترک آن بیشتر است. و تمیز بمانید

فاجعه قلاتو

روستای دكوهك شیراز كه حتی سالی یك بار حتی نام او شنیده نمی شود ، هم اکنون در اردوگاه درمان اعتیاد قلات صحبت از آن می شود. داستان به روال معمول است ، با چندین قلدر و گوشتخوار ، گروهی از معتادان فقیر ، درمانده و حتی ناآگاه به مواد مخدر ، در چهار دیواری به نام مراکز ترک اعتیاد زندانی شده و مورد ضرب و شتم ، ارعاب ، تحقیق و گرسنگی قرار گرفته اند.

ویدئوی کوتاهی که از مرکز قلاتو در دوهنیاک شیراز منتشر شده ، نشان می دهد که تعدادی معتاد درمانده را به استخر آب یخ می اندازند و اگر می خواهند بیرون بیاورند ، آنها را در آب لگد می کنند و وقتی منجمد می شوند ، آنها را با یک شلنگ بیرون می کشند و چک ، لگد و بدترین کلمات از آنها استقبال می کند.

این صحنه ها جدید نیستند و فقط نام مراکز ، نام شهرها و مناطق در حال تغییر است. موضوع جدیدی نیست که اداره بهزیستی استان فارس پس از انتشار این فیلم اسفناک مرکز قلاتو را تعطیل و کارکنان مرکز را دستگیر کرد. این مراکز رشد قارچ و تجربه وحشتناک باید ریشه کن شود ، در غیر این صورت واقعیتی که دادستانی فارس به مرگ مشکوک یکی از بیماران در این مرکز دچار شد ، موضوع جدیدی نیست و در چنین مواردی تکرار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا