سلامت و دانش

برگزاری مراسم اولین سالگرد اعمال قرنطینه در شهر ووهان

جمعیت چینی ووهان در اولین کنترل قرنطینه سالانه ویروس کرونا شرکت کردند.

به گزارش ترندونی ، گفته می شود قرنطینه ای که بیش از دو ماه است برقرار است از شیوع ویروس کرونا در بین مردم محلی جلوگیری می کند.

پس از محدودیت های شدید اعمال شده بر مردم ووهان ، بسیاری از مردم در سراسر جهان از مقیاس این محدودیت ها ابراز تعجب کرده اند ، اما طی چند هفته ، اکثر کشورهای جهان محدودیت های مشابهی را برای جلوگیری از شیوع ویروس و مرگ کویدیدو اعمال کرده اند. 19 لیگ. کردن

یک سال پس از این محدودیت ها ، زندگی در ووهان این روزها به حالت عادی بازگشته است ، اما در بسیاری از مناطق دیگر جهان اوضاع ناخوشایند است.

جاده های شلوغ و حمل و نقل عمومی در ووهان توسط افرادی مشاهده می شود که از آنها برای کار و زندگی استفاده می کنند. فروشگاه ها ، کافه ها و رستوران ها فعالیت های عادی خود را از سر گرفته اند.

منشا exact دقیق ویروس کرونا هنوز مشخص نشده است ، اما تیمی از متخصصان سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر در اوهان هستند تا تحقیق کنند. این گروه در حال حاضر در قرنطینه است و تحقیقات را در پایان دوره آغاز خواهد کرد.

به گفته بی بی سی ، ووهان به عنوان مرکز ویروس کرونا در استان هوبئی چین ذکر شده است ، اگرچه هنوز اطلاعات قطعی در دسترس نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا