عمومی

لزوم ایجاد فضای شاد رقابتی در ایام انتخابات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن زارعی شامگاه یکشنبه در جلسه نشست هم اندیشی با علما در رابطه با انتخابات ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات گفت: اصل و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: امسال همه باید تلاش کنیم این انتخابات باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود و یک‌بار دیگر به دشمنان ثابت کنیم این نظام و این انقلاب ریشه در خون و دل مردم دارد.

وی تاکید کرد: وظیفه ما ایجاد فضای شاد و رقابتی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات است و نباید از کاندیدای خاصی جانبداری کنیم همه نامزدهای انتخاباتی برای ما برابر هستند و هیچ فرقی با هم ندارند لذا می‌طلبد روحانیون از جانبداری و حمایت از نامزدهای انتخاباتی خودداری و تمام تلاش و توان آنها جلوگیری از هرگونه ایجاد حاشیه و ایجاد فضایی رقابتی و سالم و با مشارکت حداکثری مردم است.

زارعی افزود: اتفاقات خوبی برای شهرستان سروآباد در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد و به یاری خداوند متعال در سال ۱۴۰۳ شاهد این اتفاقات خوب خواهیم بود.

فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان و آینده با دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه ما است.

وی در ادامه بر ضرورت حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و شرکت نکردن آنها در پای صندوق‌های رأی بکار بسته‌اند و انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

حضور پرشور مردم در انتخابات حقانیت نظام و انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد

زارعی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات امسال یکبار دیگر حقانیت نظام و انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد و به دشمنان ثابت می‌شود که اگر هزاران انتخابات دیگر در این کشور برگزار شود مردم با شور و اشتیاق بیشتر در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

فرماندار شهرستان سروآباد بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: وظیفه ما مدیران و روحانیون شهرستانی تشویق مردم به حضور در انتخابات و جلوگیری از هرگونه حاشیه و بی نظمی در جامعه است، همه ما وظیفه داریم در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمنان تفرقه و اختلاف را در کشور ما ایجاد کنند و نباید فراموش کنیم که حضور مردم در انتخابات به هنرنمایی ما مدیران و روحانیون بستگی دارد.

فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که چهار اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را برای انتخابات برشمردند گفت: وظیفه همه ما تحقق این بیانات رهبر معظم انقلاب و برگزاری پرشور انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه حاشیه و جانبداری است.

زارعی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نظام انقلاب اسلامی و دولت مردمی دکتر رئیسی توجه ویژه ای به روحانیون که از بدنه مردم و نمایندگان مردم هستند دارند و خود را موظف به پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های شما می‌دانند و تمام توان و تلاش این نظام و این دولت خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم است و مهمتر از آن ایجاد عدالت و برابری و رفع محرومیت و رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمامی بخش‌های مختلف است.

دکمه بازگشت به بالا