عمومی

تاکید استاندار تهران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا فخاری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام میراشرفی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، معاونین، مدیران کل استانداری و حضور وبیناری فرمانداران برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات اهمیت مضاعفی دارد و باید نگاه ویژه به این موضوع داشته باشیم.

استاندار تهران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید این موضوع دستور کار قرار گیرد و در مقابل نقشه‌های دشمن، طرح مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان بر تعادل بخشی دو انتخابات تاکید کرد و افزود: ایجاد شور انتخاباتی مدنظر قرار گیرد و آمادگی لازم وجود داشته باشد، همچنین برش شهرستانی برای تأمین امنیت انتخابات ارائه شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت موضوعات پشتیبانی انتخابات بیان کرد: حضور در میان مردم اهمیت دارد و باید رفع مشکلات مردم اولویت باشد؛ همچنین ارائه بولتن روزانه انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

فخاری سپس گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

وی به لزوم تعامل با حوزه نظارت تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی انتخابات در تهران، باید نگاه ویژه داشته و کمیته فرعی برای تهران تشکیل شود تا میزان آمادگی‌ها افزایش یابد.

گفتنی است که در این جلسه رؤسای کمیته‌ها به ارائه گزارش پرداختند و موضوعاتی همچون پوشش آنتن دهی در شهرستان‌ها، آموزش‌های مناسب برای ارتقا سطح افراد مرتبط با انتخابات؛ تهیه اطلس شعب انتخاباتی، تشکیل هیئت‌های اجرایی، تعامل با هیئت نظارت و غیره تاکید شد.

دکمه بازگشت به بالا