برون مرزی

لزوم اجرای طرح‌های توسعه‌ با پیوست علمی فرهنگی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، بهروز ناصر در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام که با حضور رئیس نهاد نمایندگی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد. مدیریت. روسای ادارات و مراکز دانشگاه های استانی: ادارات و مراکز آموزشی در شهرستان ها مستقر شوند تا مشکل افسران پشتیبانی برطرف شود. دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی و مورد اعتماد مسئولان درجه یک و مردم کشور است و باید علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی معطوف به رفع مشکلات در خدمت مردم باشد.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در منابع گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای ماموریت جدید خود و کمک به توسعه استان از جمله فعالیت های پژوهشی و علمی، فناوری و نوآورانه در حوزه های آب و خاک، نفت و گاز و غیره است. استان باید بیشتر بخوانید وارد شوید و به ایجاد امید در استان کمک کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: هر طرح توسعه ای که در ایلام اجرا می شود باید با داشتن ظرفیت بزرگ هیات علمی، امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی، پیوند علمی و فرهنگی داشته باشد تا سرمایه علمی و اعتماد مردم بتواند پشتوانه این طرح باشد. روسای گروه های دانشگاهی باید نیازها را ارزیابی کنند و اولویت ها و مسائل توسعه شهری را نظارت و بررسی کنند.

ضرورت اجرای طرح های توسعه ای که پیوند علمی و فرهنگی داشته باشد

رئیس دفتر نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: نگاه مردم به اقدامات و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های علمی، پژوهشی، آموزشی و به ویژه فرهنگی است. تکریم مردم و احترام به مشتریان به ویژه دانشجویان به عنوان امید ایران اسلامی باید از فعالیت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهم ترین عناصر برای تبیین بیانیه راهبردی گام دوم و همچنین دفاع از دستاوردهای بزرگ نظام و این توانایی ها هستند. با توجه به توضیح جهاد باید سوالات مهمتری را مطرح کرد

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و بویژه اربعین حسینی گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از مکتب و راه و روش امام حسینی است و الحمدلله در سال های اخیر در ایام اربعین مردم استان ایلام میهمان شایسته زائران امام بودند، حسین پذیرای میلیون ها بازدیدکننده بوده است و مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی فرهنگی برآمده از انقلاب اسلامی باید در خدمت مردم باشد.

رئیس نهاد نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام افزود: توجه به شخصیت استثنایی امام حسین (علیه السلام) به قدری خارق العاده است که در روایات مختلف آمده است که خداوند متعال حتی قبلی را نیز خبر داده است. پیامبران درباره این شخصیت و ماجرای شهادت او می‌گویند، بنابراین می‌توان گفت که امام حسین علیه‌السلام نه تنها الگوی جانشینان خود، بلکه مورد توجه پیشینیان نیز بوده است.

وی به ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی جلوه دیگری از جذابیت حسینی آشکار شده است که به قول دنیا توانسته همگرایی جهانی ایجاد کند. امروز همه باید تلاش کنیم تا هیجان پیاده روی اربعین را تقویت کنیم. گاهی باید با سخنرانی دیگران را به مشارکت در این راه تشویق کنیم، گاهی باید شرایط را برای حضور دیگران فراهم کنیم و گاهی از جان و مال خود دریغ نکنیم; زیرا در آن زمان که بابی آنته، امی، نفسی و مالی می گفتیم، باید بدانیم که امروز کارزار حق و باطل است و یاری در راه امام حسین (علیه السلام) به حقیقتی کمک می کند که آن حضرت وقف کرده است. زندگی شیرین به این راه

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا