برون مرزی

فوربس: آمریکا سامانه پدافند هوایی «‌Avenger» در عراق و سوریه مستقر می‌کند

این روزنامه آمریکایی از قصد واشنگتن برای استقرار سیستم دفاع هوایی متحرک در سوریه و عراق خبر داد.

در گزارشی که دیروز (چهارشنبه ، 3 مارس – 3 مارس) منتشر شد ، مجله فوربس نوشت: به احتمال زیاد چنین است ایالات متحده آمریکا، برای مقابله با تهدیدات هواپیماهای بدون سرنشین ، سیستم دفاع هوایی Avenger را در سوریه و عراق مستقر کنید.

بر اساس این گزارش ، که به عنوان “روسیه امروزانتظار می رود واشنگتن از سیستم دفاعی کوتاه برد برای پشتیبانی از نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق در برابر تهدید فزاینده هواپیماهای بدون سرنشین ناشی از افزایش تنش ها در منطقه استفاده کند.

فوربس: ایالات متحده سیستم دفاع هوایی ngAvenger را در عراق و سوریه مستقر می کند

در پایان ماه فوریه ، تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه سیستم انتقام جوی در حال انتقال از بزرگراه عراق به سوریه است و احتمالاً این سیستم به منطقه دیرالزور در شرق سوریه منتقل شده است.

در این گزارش آمده است: “این سیستم دفاعی متحرک با پرتابگرهای FIM-92 Stinger برای محافظت از عابران پیاده در برابر هواپیماهای کم ارتفاع ، موشک های کروز ، بالگردها و پهپادها طراحی شده است.” »

در این گزارش ذکر شده است که در سالهای اخیر تعداد بازیگران غیر دولتی هواپیماهای بدون سرنشین کشنده و پیشرفته در سوریه و عراق در ایالات متحده افزایش تصاعدی داشته است و اگر نیروهای آمریکایی سیستم های دفاع متحرک را مختل کنند ، تهدید می تواند بسیار خطرناک باشد. . در گزارش بگویید آنها مجهز نیستند.

2323

دکمه بازگشت به بالا