اقتصادی

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب

طبق اعلام اتاق اصناف تهران از امروز، کنترل و نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه، نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت های مشترک انجام خواهد گرفت.

به گزارش ترندونی، اتاق اصناف تهران اعلام کرده که در راستای نظارت بیشتر و ساماندهی واحدهای صنفی به دستور رئیس اتاق اصناف تهران طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب از امروز در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران آغاز شد.

به طور کلی اتاق اصناف تهران، طرح تشدید نظارت و بازرسی بر توزیع و تامین کالاهای اساسی، نظارت ویژه بر عملکرد مشاوران املاک، اجرای طرح ضربتی بازرسی و نظارت خود را امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور بازرسان اتاق اصناف، بسیج و وزارت مسکن و شهرسازی آغاز کرد.

اتاق اصناف اعلام کرده که اجرای طرح ضربتی بازرسی مشترک، در راستای ضرورت توزیع و تامین کالاهای اساسی، ساماندهی واحدهای صنفی فعال در سطح شهر برای  بهبود وضعیت عملکرد و فعالیت واحدهای صنفی به ویژه در حوزه توزیع و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز عموم جامعه، آغاز شده است.

گفتنی است این طرح نظارت و کنترل ویژه از مشاوران املاک را هم در بر می‌گیرد.

بر اساس این طرح از امروز، کنترل و نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه، نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت های مشترک انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا