اقتصادی

شناسایی ۹۸۰ واحد احداثی و ۲۰۰۰ واحد تعمیری در مناطق زلزله‌زده اندیکا

ترندونی/ لرستان معاون بازسازی و مسکن روستایی صندوق مسکن انقلاب اسلامی از شناسایی 980 واحد ساختمانی و 2000 واحد تعمیری در مناطق زلزله زده هندوستان خبر داد.

مجید جودی در بازدید از مناطق زلزله زده هندوستان، کار معاونت بازسازی صندوق مسکن لرستان در بازسازی مناطق زلزله زده هند را مطلوب اعلام کرد.

وی گفت: بر اساس محاسبات و برآوردهای انجام شده 980 واحد ساختمانی و 2000 واحد تعمیراتی در مناطق زلزله زده هند شناسایی شده است.

معاون بازسازی و مسکن صندوق مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای فنی و تجربیات ارزشمند صندوق مسکن استان لرستان در بازسازی سال های گذشته گفت: در سال 1395، در سال 1385 در سال 1394 به بهره برداری رسید.

جودی با بیان اینکه مناطق آسیب دیده از زلزله هند غیرقابل عبور است، گفت: در مقایسه با سال های گذشته، زیرساخت ها و سقف کمک های بلاعوض افزایش می یابد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی صندوق مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق زلزله زده هند باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد، تاکید کرد: ما منتظر نخواهیم بود که ایالت ها برای مناطق آسیب دیده کمک مالی کنند. زلزله.

گفتنی است، عزیزاله مهدیان معاون سابق بازسازی صندوق مسکن انقلاب اسلامی در این بازدید حضور داشت و روند بازسازی مناطق زلزله زده هند را بررسی کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا