اقتصادی

شرط دریافت کمک ودیعه مسکن با سود ۱۲ درصد

استاندار بانک مرکزی با بیان اینکه در مورد وام رهنی ، ذکر نکردن وام رهنی و نه وام رهنی ، گفت: “اگر ذی نفعان این طرح قادر به پرداخت وام و وام به صورت ماهیانه باشند ، می توانند در 30 قسط وام انتخاب کنند.” نرخ ماهیانه 12٪ دریافت کنید.

به گزارش ترندونی ، عبدالناسر همتی در پست اینستاگرام خود در مورد وام رهنی نوشت: “این وام یک” وام مسکن “نیست بلکه یک” کمک واریز وام “است که با هدف کمک به افزایش اجاره گروه های کم درآمد و آسیب پذیر است.” امسال.

وی افزود: با توجه به اعتبار محدود برای جبران و كنترل اثرات شیوع تاج بر سیستم بانكی (حداكثر 75000 میلیارد تومان) به بیش از 20 هزار میلیارد تومان اختصاص داده می شود كه نرخ آن 13 درصد است و بازپرداخت وام اصلی را تا آخر دوره یك ساله به تعویق می اندازد. با توجه به سایر تعهدات عروق ویروس کرونا ، امکان پذیر نبود.

فرماندار بانک مرکزی ادامه داد: افراد واجد شرایط برای این وام ، با تأیید وزارت راه و شهرسازی ، اگر به جای پرداخت ماهانه بهره وام و پرداخت مبلغ اصلی در پایان سال ، می توانند ماهانه وام و اصل وام را پرداخت کنند. آنها می توانند با اقساط 30 ماهه و 12٪ نرخ بهره از این وام انتخاب کنند.

همتی اضافه کرد: “منابع محدود برای مقابله با تأثیرات Korona ، به عنوان سومین این منابع از ذخایر مورد نیاز بانک ها با بانک مرکزی تهیه می شود و فرصتی برای تنظیم نرخ بهره آن فراهم می کند.” برای کمک به افراد کم درآمد و آسیب پذیر ، بانک مرکزی تمام تلاش خود را در کنترل نقدینگی و تأثیر تورم آن بر شرایط اقتصادی دشوار کشور متمرکز کرده است.

وی در پایان گفت: جامعه هدف این پروژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه است. اولویت لازم را به او بدهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا