اقتصادی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی تعیین شد

وزیر اقتصاد با صدور حکمی ، علی فکری را به عنوان رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران منصوب کرد.

به گزارش ترندونی ، وزیر اقتصاد برای انتصاب رئیس جدید سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ، خواستار استفاده از قابلیت های این سازمان برای دفع تحریم ها علیه اقتصاد ایران ، اولویت بندی سرمایه خارجی و وام ها شد. و اعتبارات کشورهای خارجی و همچنین اجرای توافقنامه های تحت یک توافق 25 ساله و بلند مدت با شرکای تجاری آسیایی و منطقه ای.

به گفته وزارت اقتصاد ، اولویت دادن به سرمایه خارجی و اخذ وام و اعتبار از کشورهای خارجی به منظور برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، برنامه ریزی و تلاش برای دستیابی به وام و اعتبار برای بازپرداخت وام ها و اعتبارات دریافتی از دولت ها و موسسات خارجی و بین المللی از دیگر اولویت هایی است که وزیر اقتصاد برای انتصاب رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی به ایران نامگذاری کرده است. به

اجرای دیگر توافقنامه ها تحت یک توافق 25 ساله و بلندمدت با شرکای تجاری آسیایی و منطقه ای و اطمینان از اجرای صحیح توافقات مربوط به اخذ وام و اعتبار از کشورهای خارجی ، از دیگر اولویت های رهبر جدید است. سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی فنی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا