اقتصادی

سرمایه گذاری به یک میلیون میلیارد تومان می‌رسد

وزیر صمت در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصادی با مقاومت ، ارزش توافق نامه های منعقد شده در این طرح را برای بیش از دو دارایی تا 451 هزار اعلام کرد. مراحل میلیاردی تومان و گفت: اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند. ما در حال رسیدن به یک میلیون میلیارد سرمایه گذاری در کشور هستیم که ارزش آن 11 میلیارد و 740 میلیون دلار امروز است.

به گزارش ترندونی ، به نقل از شات ، علیرضا رزماس حسینی ، با امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با بهترین شرکت ها ، در مراسم امضای این قرارداد گفت: “کشور باید توسط شرکت های بزرگ و بهترین ساخته شود.

بهبود درآمد طبقه متوسط ​​با مشارکت بهترین شرکت ها در توسعه سرمایه گذاری

وی نتیجه مقاومت اقتصادی شرکت های بزرگ و برتر ورود به عرصه سرمایه گذاری ، بهبود درآمد طبقه متوسط ​​را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به گفته رهبر عالیقدر ، برای اینکه کشورمان قدرتمند باشد ، باید یک قدرتمند داشته باشیم اقتصاد ، علاوه بر) شکست خواهد خورد.

بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی ، 451 هزار میلیارد جلد با بهترین شرکت ها توافق شده است

وزیر صمت در مراسم امضای تفاهم نامه تفاهم نامه دو مرحله ای در مورد سرمایه گذاری در توسعه اقتصاد مقاومتی با بهترین شرکت ها گفت: ارزش قراردادهای منعقد شده در این دو مرحله 451 هزار است. میلیاردها تومان و شرکتهای بزرگ باید سرمایه خود را برای اشتغال سرمایه گذاری کنند. و تولید را افزایش دهید تا مثر واقع شود.

ما 100 شرکت بزرگ و توانمند را به عنوان یک هدف سرمایه گذاری جدید معرفی می کنیم

رزم حسینی در مورد معرفی 100 شرکت بزرگ و توانمند به عنوان هدف سرمایه گذاری جدید گفت: این طرح موفق نخواهد شد مگر اینکه همه ارکان دولت توسعه اقتصادی را دنبال کنند و تولید را افزایش دهند. امروزه توسعه اقتصادی و توسعه تولید به حمایت دولت (نه فقط دولت) نیاز دارد ، بنابراین قوه قضائیه و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در مراسم امضا شرکت می کنند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت که وی معتقد است وزارت صمت باید یک وزارتخانه کوچک (خارج از بوروکراسی اداری) باشد و افزود: ما نباید مانع سرمایه گذاری شویم و به عنوان مجاهدان اقتصادی از سرمایه گذاران حمایت کنیم. در این مدت دستورالعمل های ساعتی و شبانه صادر نشده است و صدور بخشنامه های روغن کاری در زمینه تولید در اولویت است.

فعال سازی 6000 معدن ایستاده در حراج فرصتی برای سرمایه گذاری در مکان های جدید است

وی در مورد اقدامات دیگری که برای حمایت از دسترسی سرمایه گذاران به بخش تولید انجام شده است ، یادآور شد: ما در مدت 50 سال 6000 معدن آزاد کرده ایم و افراد واجد شرایط تحت نظارت سازمان های نظارتی به حراج گذاشته می شوند. از آنها خواسته شد که آنها را فعال کنند.

تحقق 70٪ از تولیدات خانگی در زمینه لوازم خانگی

وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود ، پیرامون موفقیت در تولید گفت: “در صنعت لوازم خانگی ، ما در سال گذشته 15 میلیون واحد افزایش یافتیم ، 70٪ تولید داخلی افزایش یافت ، 500 واحد در صنعت لوازم خانگی فعالیت می کنند. بعضی از آنها عاشق شدند.

رزم حسینی با این استدلال که اقتصاد با ظهور خط تولید ، ماشین آلات ، اجزا و قطعات تجهیزات در حال احیا است ، ادامه داد: از 38 میلیارد دلار واردات سال گذشته ، 26 میلیارد دلار مربوط به کالاهای واسطه ای ، خط تولید ، مواد اولیه بود. ، اجزا و قطعات.

واردات 5.5 میلیارد کاهش یافت. دلار و تولید داخلی – 3.5 میلیارد

وی در مورد حمایت از تولید داخلی گفت: 2230 تعرفه واردات ممنوع ، واردات 5.5 میلیارد دلار و تولید داخلی 3.5 میلیارد دلار کاهش یافته است.

صدور کارت های ویژه برای تسهیل روندهای اداری 100 شرکت برتر

وزیر صمت با اشاره به اینکه صادرکنندگان سال گذشته با ارز خود کشور را اداره می کردند ، گفت: “قوه قضاییه باید فرش قرمز را برای فعالان اقتصادی ، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان توزیع کند و ما می خواهیم هر زمان که لازم باشد کارت ویژه برای 100 شرکت برتر صادر کنیم.” مقامات بدون دیوان سالاری. اگر می خواهیم تعداد پرونده های دادگاه ، زندان های خالی و جلوگیری از جرائم تأمین اجتماعی را کاهش دهیم ، باید اقتصادی قوی داشته باشیم و همه ارکان دولت موظف به اعطای اختیارات اقتصادی هستند. ما نباید اجازه دهیم رهبران جسور و شجاع ناامید شوند ، ما باید این رهبران را تقویت کنیم ، ما به کار مداوم نیاز داریم و کشور را قادر به همکاری با شرکت های خود می کنیم.

با وجود همه تحریم ها و تاجگذاری ها ، ایجاد شغل در بخش صنعتی 124000 نفر است

رزماس حسینی ، با استناد به 7.5 درصد. وی با رشد صنعت در شرایط تحریم و بیماری کرونا ، افزود: تحت همین شرایط توانسته ایم 124000 شغل در بخش صنایع ایجاد کنیم.

ما در حال رسیدن به یک میلیون میلیارد سرمایه گذاری در کشور هستیم

وی همچنین تصریح کرد: در صورت ادامه وضعیت نیز به یک میلیون میلیارد سرمایه گذاری در کشور می رسیم که امروز 11 میلیارد و 740 میلیون دلار ارزش دارد. بسته مالی وزارت صمت در خارج از شبکه بانکی آغاز شد.

شایان ذکر است که امروز ، با مشارکت وزیر صمت ، فرمانداران ، نمایندگان مجلس ، قوه قضاییه و فعالان بخش خصوصی در مرحله دوم طرح اقتصاد مقاومتی با حضور 300000 میلیارد شرکت برتر ، تفاهم نامه سرمایه گذاری بین وزارت سکوت و پنج شرکت بزرگ.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا