اقتصادی

دستور روحانی برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

رئیس جمهور با دستور رئیس وزارت سکوت ، بر لزوم نظارت دقیق و اقدامات سریع در ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم خانگی تأکید کرد.

به گزارش ترندونی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مصاحبه با مدرس خیابانی ، مهندس ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، برخی از گزارشها را ذکر کرد و با شنیدن گزارش خود از توسعه لوازم خانگی و وضعیت بازار این محصولات در ماههای اخیر خبر داد. افزایش قیمت برخی کالاها و لوازم خانگی ، نیاز به نظارت دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی قیمت ها در این بخش را نشان داده است.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش تقاضا برای لوازم خانگی پس از از سرگیری نسبی فعالیت ها و مشاغل جدید و رفع برخی محدودیت های مرتبط ، گفت: “ما باید از فرصت ها و ظرفیت ها برای تولید لوازم خانگی در کشور و و ایجاد موانع و مشکلات برای افراد سودجو.

روحانی از تلاشها و خدمات فعالان ، ذینفعان و زحمتکشان در بخش تولید لوازم خانگی در کشور قدردانی کرد و از رئیس وزارت سکوت خواست تا با اصناف هماهنگ شود و نظارت دقیق را برای کنترل و ساماندهی بازار لوازم خانگی انجام دهد. نکات مهم در جلسه ستاد اقتصادی دولت روز یکشنبه را ارائه دهید.

رئیس جمهور تأکید کرد: علی رغم تلاش تولیدکنندگان کشور به ویژه در ماه های اخیر برای افزایش تولید لوازم خانگی با کیفیت ، مردم باید برای خرید این محصولات تحت فشار قرار گیرند و کلیه دستگاه های دولتی مربوطه باید با سایر بخش ها همکاری کنند. این مشکلات را حل کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا