اقتصادی

دستور وزیر کشور به استانداران برای کنترل قیمت‌ها و انجام نظارت میدانی

وزیر کشور از استاندار کل کشور خواست رهبری لازم را برای کنترل قیمت ها از طریق نظارت دقیق در محل داشته باشد.

به گزارش ترندونی به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در جلسه مسائل و مشکلات تنظیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و تنی چند از وزرای وزارت کشور برگزار شد، این موضوع را مطرح کرد. .

وی حذف ارز ترجیحی را لازمه توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها این اقدام به درستی انجام شد. همچنین برنامه ریزی مناسب و به موقع هیچ پیامد امنیتی خاصی برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نداشت.

وزیر کشور افزود: همچنان لازم است که مردم نسبت به اجرای طرح دموکراتیزاسیون و توزیع عادلانه یارانه ها قانع شوند و ابعاد این طرح بزرگ اصلاحات اقتصادی تا حد امکان روشن شود.

دکتر. وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر کنترل قیمت ها و تامین کالاهای مورد نیاز مردم، از استانداران کشور خواست رهبری لازم را برای کنترل قیمت ها از طریق نظارت دقیق در محل داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل اجناس و قیمت اجاره خاطرنشان کرد: قیمت اجاره نباید خارج از حد متعارف افزایش یابد که در شهرستان 25 درصد و در شهرستان ها 20 درصد است.

وزیر کشور نظارت مردمی را به نظارت دقیق بر بازار فراخواند و گفت: تمامی دفاتر املاک باید بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا