عمومی

داروهای کرونا در ۵۰ داروخانه منتخب شهر کرمانشاه توزیع می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با توجه به کمبود داروهای کرونا در کرمانشاه در هفته های اخیر ، داروهای این بیماری طی پنجمین پیک کرونا در 50 داروخانه منتخب کرمانشاه توزیع می شود.

وی افزود: «هر شهر استان داروسازی برای توزیع کرونا راه اندازی کرده است و 30 تا 40 داروخانه در نزدیک کلینیک های تخصصی عفونی ، داخلی و ریوی داروهای کرونری را برای دسترسی آسان بیماران توزیع می کنند. “

کرمانشاه ، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مراکز بیمارستانی موقت در گلستان ، بیمارستان امام رضا (ع) و ارتش در حال مرخص شدن هستند و در مورد راه اندازی مراکز بیمارستانی موقت برای بیمارانی صحبت می کنند که می گویند نیاز به تزریق RamedSavier دارند اما نیازی به بستری شدن ندارند.

وی در مورد ممنوعیت فروش داروهای کرونری در بازار آزاد ، افزود: تا به امروز ، ما داروهای کروناویروس را خارج از شبکه رسمی توزیع نکرده ایم و تحت نظارت مداوم ، داروهای بیماران کرونایی فقط در داروخانه های منتخب توزیع می شود.

محمدی تاکید کرد: در حال حاضر بیشتر داروها برای بیماران سرپایی قرص فاویپیراویر است که به داروخانه های منتخب تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: RemedSavir که در بیمارستان ها و مراکز موقت بیمارستانی موجود و مورد استفاده قرار می گیرد ، بیشتر توسط بیماران بستری مورد استفاده قرار می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا