عمومی

توزیع ۸ هزار ماسک در زرین دشت/ غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرمانده سپاه زرین دشت در منطقه روز دوشنبه ، گذشته از آخرین روز تمرین ، به آنلاین گفت: “هدف از تمرین دفاع بیولوژیکی آگاهی و حساسیت مردم نسبت به پروتکل های بهداشتی و نیاز به محافظت از مردم است. سلامتی. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

سرهنگ سجاد راحت طلب افزود: در این تمرین بیسیجیان من گروه ها جهاد برنامه های مختلف بهداشتی از جمله تماس تلفنی با شهروندان و اطلاعاتی در مورد بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، تهیه طرح محله شهیدو سلیمانی ، نظارت بر بهداشت و توزیع اقدامات بهداشتی و بسته های حمایتی را اجرا کرده است.

وی افزود: علاوه بر این در تمرینات این هفته چهار ایستگاه سلامت در چهار نقطه زرین دشت (دابیران ، پیراوس ، حاجی آباد) راه اندازی شد و یک ایستگاه توسط اهالی هلال احمر زرین دشت تأمین و خدمات درمانی ارائه شد.

سرهنگ راحت طلب اظهار داشت: در این رزمایش شهروندان 8000 ماسک بهداشتی را بین شهروندان توزیع کردند. دفاع بیولوژیکی در شهر زارینو دشتو بود.

زرین دشت ، فرمانده رزمایش دفاع بیولوژیکی ادامه داد: توزیع 1000 پرس غذای گرم به بینوایان و توزیع 500 معیشت و بسته غذایی به ارزش 750 میلیون ریال با همت بسیج و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بیا و این هفته به خانواده های نیازمند این شهر توزیع می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: کنترل ورود و خروج اعداد ایالت غیربومی ، اجرای ممنوعیت ازدواج و تشریفات ، محدودیت ها و نظارت شدید طبقاتی ، تشخیص بیماری ها در تیم های پروژه شهید سلیمانی ، ایجاد و کنترل محدودیت ها تشریفات مراسم تشییع جنازه ، به ویژه در تعطیلات آخر هفته ، یکی دیگر از فعالیت های باسیان و جهادگران و سایر نهادها و مقامات شهر زرین داش بود.

در این تمرین محیطی 250 طراحی از بسیج تأثیر عمده ای در شهر زرین دشت داشت.

شهر زارینو داشو با 80 هزار نفر جمعیت در فاصله 273 کیلومتری شیراز ، مرکز استان فارس قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا