عمومی

استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی در کرمانشاه نیازمند برنامه ریزی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بهمن امیری مقدم بعدازظهر پنجشنبه در مراسم معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد. نماینده جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای منابع آبی مناسب، زمین حاصلخیز، آب و هوای معتدل و چهار فصل است اما متاسفانه از این پتانسیل و ظرفیت برای تولید بهتر و اشتغال بیشتر در سال جاری به درستی استفاده نشده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از متخصصان در تهیه و اجرای برنامه ها در حوزه کشاورزی افزود: نیروهای متخصص و توانمند سرمایه هر قشری محسوب می شوند و باید از ایده ها و برنامه های آن ها صرف نظر از توسعه استان کرمانشاه استفاده کرد. دسته بندی های سیاسی .

استاندار کرمانشاه پیروی از الگوی کشت را در درازمدت به نفع کشاورزان استان دانست و اظهار داشت: «گروه جهاد کشاورزی» باید با برقراری ارتباط مناسب و مستمر و حمایت های به موقع و صحیح، کشاورزان را به مشارکت در برنامه های توسعه تشویق کند. . .

امیری مقدم تصریح کرد: عده ای فرصت طلب با سوء استفاده از خدمات دولتی و خرج در جاهای دیگر ثروت غیرقانونی زیادی را جمع آوری کرده اند که این اتفاق بسیار بدی است که ناشی از نظارت ضعیف است.

استاندار کرمانشاه در پایان از خدمات ماشاالله ارویسی رئیس سابق اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه که به بازنشستگی رسیده بود تجلیل کرد و برای سرپرست جدید علی ملکشاهی آرزوی موفقیت کرد. نمایندگان این گروه در انجام وظایف محوله موفق شدند.

دکمه بازگشت به بالا