برون مرزی

حقوق بشر برای غربی‌ها یک کلاهبرداری برای ساکت‌کردن ملت‌ها و ناامید کردن جوانان یک کشور است

مسئول مدیریت دانشگاه؛

یک مقام مسئول در یکی از نهادهای پیشرو در دانشگاه ها گفت: مشکل جنگ و درگیری به قدمت تاریخ بشریت است و جنگ 8 ساله ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی با جنبه های فکری و معنوی فراوان است.

به گزارش گروه فناوری و خبر خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس مدیریت دانشگاه در مراسم کتاب خوانی حوض خون در دانشگاه پیام نور شرق تهران از حوض خون در کتابی تجلیل کرد. درباره دفاع مقدس گفت: در جنگ 8 ساله; صدام غیرنظامیان را با بمب های شیمیایی شکنجه می کرد و از کشورهای مدعی حقوق بشر جوایزی دریافت می کرد.

وی به دوگانگی حقوق بشر در جهان اشاره کرد و افزود: حقوق بشر برای غرب فریبی است که با آن می خواهند ملت ها را ساکت کنند و جوانان کشور را ناامید کنند و کاری که امروز می خواهند انجام دهند. جنگ نرم این کشورها فاصله بین مردم و حاکمیت و تضعیف نظام مردمی است.

رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن احترام به زنان و نقش موثر آنان در تبیین آرمان ها، جهاد تبیین را برشمرد و افزود: تبیین حقایق برای جوانان وظیفه معلمان و فرهیختگان جامعه است. باید برای جوانان از گذشته و حال پرافتخار گفت و آنها را با هژمونی سلطه آشنا کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا