جامعه و خانواده

جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در کارگروه احیای تالاب بین المللی انزلی اظهار کرد: ساماندهی و احیای تالاب از دغدغه‌های اصلی دولت سیزدهم و مجموعه استان گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکردها در حوزه احیای تالاب انزلی افزود: ارائه گزارشی درست، منسجم و مستمر از عملکردها در حوزه تالاب مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به ورودی‌های آلاینده و آلودگی‌های تالاب انزلی بیان کرد: جلوی ورودی‌های آلوده به تالاب انزلی یکی پس از دیگری گرفته می‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه شناسایی منشأ آلودگی‌ها در حوزه تالاب در اولویت است، گفت: با متخلفین و عوامل نابودگر تالاب انزلی به صورت جدی برخورد شود.

وی با اشاره به کاهش جدی آب دریای خزر، افزود: کاهش آب خزر تبعات منفی به تالاب بین المللی انزلی گذاشته است.

استاندار گیلان با تاکید بر رسوب برداری از ورودی‌های تالاب انزلی اضافه کرد: ساماندهی آبراهه‌های سنتی حاشیه تالاب انزلی در دستور کار است.

عباسی با اشاره به اهمیت هم پوشانی و هم گرایی در حوزه احیا و ساماندهی تالاب انزلی بیان کرد: انسجام فکری و عملی بین دستگاهی روند احیای تالاب را شتاب می‌دهد.

وی با تاکید بر ارائه گزارشی طبقه بندی شده از روند احیای تالاب انزلی افزود: کارهای انجام شده از سوی دستگاه‌ها در راستای احیای تالاب انزلی به صورت دسته بندی شده و منسجم ارائه شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می‌شود، گفت: تالاب انزلی سرمایه عظیم ملی و بین‌المللی است و در احیا و حفظ آن همه باید بسیج شوند.

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا