حوادث و رویدادها

جزییات حادثه اتوبوس خبرنگاران/اتوبوس فاقد صورت وضعیت و متعلق به کارخانه سیمان بود

رئیس پلیس راه کشور ، در توضیح تخلفات تصادف اتوبوس ، از کار افتادن اتوبوس و متعلق به یک کارخانه سیمان خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار با ترندونی مصاحبه می کندوی درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که منجر به کشته شدن خبرنگار ترندونی شد ، مهشاد کریمی و خبرنگار ایرنا ریحانه یاسینی گفت: وی توسط قوه قضاییه تحویل می شود.

وی گفت: این اتوبوس در سال 2006 ساخته شده است ، و گفت: “طبق تحقیقات ما ، اتوبوس مورد بازرسی قرار گرفت ، اما چون در مسیری کوهستانی سوار می شد و به طور مداوم از ترمز استفاده می کرد ، سیستم ترمز آن وجود داشت. ترمز اتوبوس.

رئیس پلیس راه کشور با رد این ادعا که راننده از جاده فرعی برای دور زدن پلیس راهنمایی و رانندگی در حال رانندگی است ، گفت: “این اصلاً نبود. مسیر ادامه دارد. روز حادثه راننده به پلیس بیش از یک سال طول می کشد ، پلیس نیز این را تأیید کرده است.

امیدوارم راننده تخلف کرده باشه یا نه؟ وی گفت: تاکنون پلیس دریافته است که راننده مسافران را بدون هیچ گونه وضعیتی سوار و حمل می کند ، یعنی گزارشی در مورد اینکه مسافران چه کسی هستند گزارش نکرده و مسیر وی تغییر کرده است. راننده از جاده کوهستانی عبور کرد و همانطور که گفتم به همین دلیل مجبور بود مرتباً از ترمز استفاده کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ، تخلف دیگر این راننده عدم استفاده از ترمز کمکی بوده است.

امیدوار افزود: همچنین به نظر می رسد که مقام محلی از اتوبوس کارخانه سیمان استفاده کرده است زیرا احتمالاً اتوبوس رایگان بوده است. در چنین مواردی قانون این است که مقام محلی باید به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دهد که مسافران این اتوبوس چه کسانی هستند. اگر آنها در این باره به ما اطلاع می دادند ، ما اتوبوسی را انتخاب می کردیم و همچنین یک تیم اسکورت را به آن اتوبوس اختصاص دادیم.

وی در مورد وضعیت اتوبوس ثبت نام شده گفت: راننده این اتوبوس اعلام کرده که مسافرانش کارمندان یک کارخانه سیمان هستند و احتمالاً به دلیل رایگان بودن اتوبوس وضعیت را تغییر نداده است. اتوبوس مجبور بود مسافت شهر تا کارخانه را طی کند ، اما در طول این ماموریت مسیر را تغییر داد.

وی با بیان اینکه اتوبوس مورد بازرسی قرار نگرفته است گفت: تحقیقات ما نشان می دهد که اتوبوس مورد بازرسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا