سلامت و دانش

توصیه های مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بیشتر خانم ها یکی از اصلی ترین نگرانی ها در مورد داشتن بهترین کرم لایه بردار پوست روی صورت خود را دارند. معمولاً در دوران نوجوانی ، خانم ها جوش های صورت را تجربه می کنند که بعداً تأثیر جوش ها روی صورت را نشان می دهد.

در چنین مواقعی بهترین گزینه استفاده از کرم برای لایه برداری پوست است. کرمهای لایه برداری با از بین بردن لایه های فوقانی پوست را جوان سازی و جوانسازی می کنند جوش ها نیز با برداشتن لایه پوست از بین می روند و پوستی صاف ایجاد می کنند. بنابراین ، یکی از نیازهای اساسی خانمها خرید یک کرم لایه بردار مناسب است. بدیهی است ، لازم به ذکر است که شما می توانید برای انتخاب بهترین کرم لایه بردار پوست ، بهترین متخصصین پوست از تهران یا ایران را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

اگر به دنبال بهترین کرم لایه برداری پوست هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید. هدف از این مقاله بررسی نکات مهمی است که پیشنهاد می کنیم خانم های عزیز هنگام خرید کرم های لایه برداری به آنها توجه کنند تا بتوانند با توجه به شرایط پوستی بهترین انتخاب را داشته باشند.

چرا پوست ما به پوست احتیاج دارد؟

دلیل نیاز پوست به لایه برداری این است که پس از مدتی سلولهای مرده بر روی سطح پوست مستقر می شوند و سلولهای زنده باید جایگزین شوند ، بنابراین لایه بردار سلولهای مرده پوست را از بین می برد. به طوری که سلولهای زنده می توانند رشد کرده و پوست را جوان تر نشان دهند.

لایه برداری به روش های مختلفی انجام می شود ، ساده ترین روش استفاده از کرم لایه برداری است.

بنابراین ، اگر احساس می کنید پوست صورت شما نیاز به لایه برداری دارد ، به دنبال کرم لایه برداری خوبی باشید.

قبل از خرید کرم لایه برداری نوع پوست خود را بشناسید.

برای انتخاب بهترین کرم براق کننده پوست ، باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید مطابق با شرایط پوستی کرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که می دانید همه محصولات آرایشی با توجه به نوع پوست طبقه بندی می شوند. کرم لایه برداری در انواع مختلف برای متناسب با هر نوع پوستی در بازار موجود است.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

پوست لایه برداری روغنی باید بداند:

اگر پوست شما روغنی است و می خواهید لایه برداری کنید ، بهتر است بیش از هفته ای یکبار از کرم لایه برداری استفاده نکنید. از آنجا که استفاده بیش از حد از لایه بردارها می تواند باعث تشکیل غدد سباسه در پوست و بدتر شدن آکنه شود.

نحوه استفاده از کرم لایه بردار طبیعی پوست

اگر پوست نرمال دارید ، از پارچه ای مرطوب استفاده کنید تا کرم لایه برداری اعمال شود و حوله را با کرم لایه بردار مرطوب کنید و آن را روی پوست بمالید. بهتر است حدود 10 ثانیه صورت خود را با کرم ماساژ دهید. این امر باعث می شود که کرم لایه بردار روی پوست شما بهتر عمل کند.

پوست خشک و حساس باید بیشتر مراقب پوست شود.

با توجه به افزایش حساسیت پوست خشک ، برای لایه برداری باید مراقبت بیشتری کنید. همچنین ، حتماً کرمهای ضعیف تری را برای خرید لوازم جانبی انتخاب کنید. زیرا پوست شما فقط باید سلولهای مرده را از سطح پوست خارج کند. هرگز فراموش نکنید که پوست خود را قبل از استفاده با مرطوب کننده مرطوب کنید و سپس می توانید با استفاده از ماساژ پوست از اسکراب استفاده کنید.

سایت پزشکان با بیش از هزاران بازدید ماهانه ، یکی از بهترین و پر بازدیدترین وب سایت های تخصصی در زمینه لوازم آرایشی ، بهداشتی و زیبایی است. کلیه مراجعه کنندگان به وب سایت پزشک در زمینه های زیبایی و سلامتی علاقه مند هستند. سپس ، آگهی های موجود در وب سایت پزشک برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در زمینه پزشکی و زیبایی می توانند بسیار مفید باشند.

انتخاب کرم برای پوست ترکیبی

پوست مخلوط تا حدی روغنی و خشک است. این نوع پوست به شکل حرف T است. این بدان معنی است که پیشانی ، بینی و چانه پوست روغنی دارند ، اما نواحی دیگر مانند لب و چشم خشک است. بنابراین برای انتخاب کرم برای لایه برداری ، باید پوست چرب و خشک را در نظر بگیرید و هم باید یک کرم مناسب برای هر دو حالت انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

توصیه می کنیم برای خرید پوستهای مختلط از لایه بردارهای پوستی که بسیار ملایم است ، مانند لایه بردارها استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که بعد از استفاده از کرم لایه بردار ، کرم مغذی را روی پوست خود بمالید. زیرا پوست بعد از لایه برداری ، مواد مغذی را به خوبی جذب می کند.

انواع کرم های لایه برداری را بدانید.

قبل از خرید بهترین کرم ضد عفونی کننده ، بهتر است خود را با انواع آن آشنا کنید تا بتوانید با توجه به شرایط پوستی خود بهترین نوع کرم را انتخاب کنید. اما به طور کلی کرم های لایه برداری به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول از ترکیبات محلول در چربی تشکیل شده و برای پوستهای روغنی مناسب است و دسته دوم از محلول در آب تشکیل شده و برای پوستهای خشک استفاده می شود. برخی از این لایه بردارها برای از بین بردن چین و چروک و برخی دیگر برای از بین بردن آکنه و جوش ها استفاده می شود. بنابراین ، در نظر بگیرید که هدف شما کاشت و انتخاب کرم خود بر این اساس چیست.

استفاده از لایه برداری بسیار قوی هرگز توصیه نمی شود.

هرگز از لایه برداری های بسیار قوی و غلیظ استفاده نکنید. دلیل این امر این است که این کرم ها فقط در صورت لزوم توسط پزشک تجویز می شوند. بنابراین ، بهتر است وضعیت پوستی خود را انتخاب کنید تا یک لایه بردار انتخاب کرده و کرم را با توجه به قوی بودن یا ضعیف بودن کرم ، و همچنین نتیجه ای که قصد دارید با استفاده از پوست کنده صورت بگیرید ، ارزیابی کنید.

در روزهای اول ، لایه برداری و وضعیت پوست بدتر می شود

توجه داشته باشید که در روزهای اول استفاده از کرم لایه برداری ، پوست شما بدتر به نظر می رسد. اما نگران نباشید. ممکن است فکر کنید جوش ها و آکنه ها فقط در سطح بیرونی پوست هستند ، اما حقیقت چیز دیگری است. همچنین در قسمت پایین پوست آکنه وجود دارد. بنابراین ، هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید و سطح خارجی پوست بهبود می یابد ، سطح زیر جلدی پوست قابل رویت می شود و این باعث آسیب به لایه زیر جلدی می شود که به سطح پوست می رسد و برای شما روشن می شود. اما فکر می کنید پوست شما بدتر می شود. این حالت دوام چندانی ندارد و پس از یک دوره لایه برداری پوست شما به تدریج بهبود می یابد و سرانجام به پوستی صاف و تابشی تبدیل می شود.

استفاده از کرم های لایه برداری محدود است.

پس از انتخاب بهترین کرم ضد عفونی کننده و شروع درمان ، باید بدانید که در استفاده از آن محدودیت هایی وجود دارد. بنابراین اگر بیش از حد از کرم ضد عفونی کننده استفاده کنید ، پوست شما واکنش نشان داده و سلامت پوست شما تهدید خواهد شد.

نکات مهم برای خرید بهترین کرم لایه بردار پوست

بنابراین ، شما باید مطابق با شرایط پوستی و توصیه های پزشک از کرم لایه بردار استفاده کنید. به عنوان مثال ، برخی افراد استفاده از آن را یک بار در روز توصیه می کنند ، و برای برخی دیگر ، استفاده از کرم لایه برداری یک بار در هفته کافی است.

قبل از استفاده از کرم لایه برداری ، باید بدانید:

حال اگر بهترین کرم را برای لایه برداری انتخاب کرده اید ، قبل از استفاده چند نکته را بدانید و طبق آن از کرم استفاده کنید:

  • چند روز اول ، ابتدا کرم را روی ساعد خود تست کنید تا مطمئن شوید پوست شما واکنش نشان نمی دهد.
  • بعد از انجام آزمایش ، خوابیدن به مقدار بسیار کمی روی صورت حساسیت کمتری دارد ، از کرم استفاده کنید.
  • و پس از آن ، اگر واکنش نشان ندهید ، می توانید از کرم بیشتری استفاده کنید.
  • هنگامی که از کرم لایه برداری استفاده می کنید ، پوست شما نازک تر و حساس تر می شود و باید بیشتر مراقب آن باشید و کمتر در معرض نور خورشید باشید.
  • همچنین فراموش نکنید که هنگام خروج از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

حرف آخر

بسیار مهم است که سلامت پوست شما زیبا باشد. بنابراین ، به اندازه کافی مراقب باشید که کرم لایه برداری را انتخاب کنید و برای حفظ زیبایی و طراوت صورت خود ، بهترین کرم لایه بردار پوست را انتخاب کنید.

با تشکر از شما برای پیوستن به ما در این مقاله.

دکمه بازگشت به بالا