اقتصادی

توزیع 5 هزار بسته معیشتی در گرگان/ نهضت خدمت‌ به محرومان ادامه دارد

ترندونی/ گلستان فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: با همت بسیجیان و جهادگران از ابتدای امسال 5000 بسته معیشتی بین فقرای گرگان توزیع شده است.

سرهنگ وحید فخرالدین ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جهادگران و بسیایان از ابتدای سال در پاسخ به حرکتی برای خدمت رسانی به مردم طرح های مختلفی را تدوین و تدوین کردند که یکی از آنها از برگزاری اردوهای جهادی محروم شده است. فقیر.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی استان گلستان تعطیلات خود را برای خدمت رسانی به نیازمندان گذرانده اند، افزود: 20 مارس تا 6 آوریل ساخت خانه، توالت و حمام برای فقرا در مناطق فقیر.

رئیس سپاه ناحیه گرگان به توزیع بسته های معیشتی در بین فقرا اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 5 هزار بسته معیشتی بین فقرا در گرگان توزیع شده است. پایگاه های مقاومت بسیج.

فخرالدین با ادعای این که امروز در 1401 . مرحله دوم رزمایش امدادی در شهرستان گرگان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، تصریح کرد: و آوازه در بین مستمندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مانور کمک به مستضعفان ادامه خواهد داشت، افزود: باید برای ثبت نام در این پروژه اقدام کند.

مسئول سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: بسیج از نیروهای جوان در پروژه های خدماتی و عمرانی در سطح کشور و مستضعفان استفاده می کند و آماده همکاری با سایر دستگاه ها برای خدمت رسانی به فقرا و نیازمندان است.

فخرالدین در ادامه با محکومیت حادثه تروریستی تکفیری ها در حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: این اقدامات کور دشمن باعث از بین رفتن وحدت ما نمی شود چرا که علمای شیعه و سنی این حادثه را محکوم کرده اند و وحدت شیعه و سنی قوی است. توطئه های دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا