برون مرزی

تعلیق همیشگی حساب کاربری توئیتر ترامپ

طبق وب سایت شبکه خبری هیل ، سگال در پاسخ به این س ifال که آیا حساب توییتر ترامپ به سیاست بازمی گردد ، گفت: “این سیاست ما است. – وقتی این شبکه اجتماعی را ترک می کنید ، قطعاً برکنار می شوید ، خواه یک روزنامه نگار باشید ، یا یک مدیر مالی ، یا یک مقام دولتی سابق یا فعلی.

“سیاست های ما برای اطمینان از اینکه مردم خشونت تحریک نمی کنند ، طراحی شده است و اگر کسی این کار را انجام دهد ، مجبور خواهیم شد آنها را از شبکه حذف کنیم و سیاست های ما اجازه نمی دهد که این افراد” اجازه بازگشت دهند “.

در هفته ها تا سال 2020 گزارش های توییتر ترامپ درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که شامل موضوعات مختلفی از جمله ادعاهای انتخاباتی بود ، باعث شد تا توییتر پست های خود را علامت گذاری کند.

اختلافات تا زمان انتخابات و سپس تا 11 ژانویه ادامه داشت. توییتر به بهانه اینکه توییت های ترامپ به خشونت در این کشور دامن می زند ، همیشه حدود ده روز قبل از پایان دوره ریاست جمهوری خود به حالت تعلیق درآمده است.

توییتر در توضیح دلیل ترامپ برای تعلیق حساب کاربری خود ، گفت که این نگرانی در مورد خشونت بیشتر توسط توییت های ترامپ است.

6 ژانویه بود. (17 دسامبر) ، هنگامی که گروهی از طرفداران ترامپ در یک جلسه مشترک کنگره در ساختمان جمع شدند تا برای پایان دادن به پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری طوفان کنند.

پس از این حادثه ، بسیاری از مقامات آمریکایی ترامپ را به تحریک طرفداران خود متهم کردند و باعث شد بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر حساب های وی را مسدود کنند.

بیش از 88.7 میلیون نفر از مردم ترامپ در سراسر جهان دنبال شدند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی در ارسال پیام به مخاطبانش بود.

311311

دکمه بازگشت به بالا