حوادث و رویدادها

تصادف در محور آرادان سرخه ۸ مصدوم برجا گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

حسین درخشان ۳ فروردین ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۲۰ دقیقه روز جمعه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر برخورد پژو با ام‌وی‌ام از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام که بلافاصله تیم پایگاه امدادونجات ده نمک به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: ۸ نفر مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط هلال احمر و نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

ارائه خدمات هلال احمر سمنان به ۳۹۷۶ نفر در طرح خدمات بشردوستانه‌

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان از خدمات دهی به قریب چهار هزار نفر خبر داد و افزود: از ۲۴ اسفند تا دوم فروردین به سه هزار و ۹۷۶ نفر در ایستگاه های خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی خدمات ارائه شده است.

زرگر افزود: طی این ۷ روز سه هزار و ۹۷۶ نفر از خدمات تیم های سحاب بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۷۰۱ نفر از فضای دوستدار کودک بهره مند شده‌اند.

معاون امور جوانان استان سمنان با اشاره به پیوستن ۲۷۹ نفر به پویش بهرفت تصریح کرد: ۱۲۰۶ نفر از اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمای مسافرین به نقاط ایمن، ۵۲۳ نفر از پایش و کنترل فشار خون، ۱۱۰۰ نفر از پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی)، ۱۲۲ نفر از خدمات امداد و کمک های اولیه و ۵۵ نفر از آموزش مهارت های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشارخون این جمعیت بهره مند شدند.

زرگر افزود: ۲۷۵ نفردر پستهای ثابت و ۱۸ اکیپ شامل ۳۸ نفر اعضای سحاب در این طرح فعال و آماده ارائه خدمات به مسافرین عزیز بوده اند.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا