برون مرزی

ترامپ روان‌پریش شده است! – ترندونی

به گفته Business Insider ، نیومن در مصاحبه ای گفت: “من فکر می کنم دونالد ترامپ یک دوره روان پریشی را پشت سر می گذارد.” من فکر می کنم که او شکست را قبول کرد ، اما استکبار و خودخواهی او اجازه نمی دهد که اعتراف کند از ژانویه دیگر رئیس جمهور نیست.

نیومن ، همکار برنامه معروف تلویزیونی خود ترامپ ، گفت: “رفتار او من را به یاد آن نمایش می اندازد زیرا او در تلاش است انگیزه ای برای تغییر امتیاز ایجاد كند.”

وی افزود: “اما این نمایش” كارآموز “نیست. این یک نمایش تلویزیونی نیست. – مردم آمریکا به یک رهبر واقعی احتیاج دارند ، نه مجری برنامه تلویزیونی که ترامپ خطاب به آن است.

یک مقام سابق کاخ سفید گفت که او “احساسات بد” نسبت به دولت ترامپ دارد زیرا “علیه همه روی آورد و همه را از دست داد جز خودش.” [در انتخابات] – او مقصر را می شناسد.

نیومن که در سال های 2017-2018 در کاخ سفید خدمت می کرد ، کتابی را در انتقاد از دولت ترامپ که وی را ترک کرد نوشت و در مصاحبه ای او را “نژادپرست” توصیف کرد “تلاش برای تضعیف دموکراسی”.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. جو بایدن با 306 رای در انتخابات پیروز شد. ترامپ 232 رأی آورد ، اما تاکنون او از پذیرفتن شکست خودداری کرده و بارها خواستار این است که بایدن با فریب در انتخابات پیروز شود.

311311

دکمه بازگشت به بالا