برون مرزی

تحرکات تازه مشاوران ترامپ برای منتفی ساختن پیروزی بایدن

به نقل از منابع آگاه ، وب سایت CNN امروز گزارش داد که سیدنی پاول ، وکیل ، مایک فلین ، مشاور امنیت ملی سابق ، استیو بنن ، استراتژیست سابق کاخ سفید و پیتر ناوارو ، مشاور بازرگانی اخیراً از طریق تلفن با رئیس جمهور تماس گرفته اند و وی را در مورد اینکه چگونه شکست خود را در 4 نوامبر رد می کند ، توصیه کنید. روزهای انتخابات ریاست جمهوری.

علاوه بر موارد فوق ، رودی جولیانی ، وکیل شخصی ترامپ نیز در کاخ سفید دیده شد.

CNN گزارش داد ، علاوه بر این ، ترامپ از مدیریت روزمره خود استعفا داده و بیشتر هفته گذشته را در جلسه هیئت دولت با شکایت از تقلب در انتخابات سپری کرده و برخی از شرکت کنندگان را نسبت به دلیل شرکت در آن گیج کرده است. آنها بودند.

منابع نزدیک به ولگرد می گویند مشاوران رسمی کاخ سفید نگران مشاوره ای هستند که برخی از حاضران به ویژه سیدنی پاول در روزهای آینده به وی می دهند.

ترامپ این هفته از آرم فلوریدا “مارا ویلا” بازدید خواهد کرد و انتظار می رود در صورت عدم حضور مشاوران وی برای ادامه مبارزه با نتایج انتخابات ، توسط حامیان پوشش داده شود.

یکی از آنها مو بروکس ، جمهوری خواه آلاباما است که تا 6 ژانویه برای تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری به همراه بسیاری دیگر از طرفداران ترامپ در جلسه کنگره شرکت می کند. بیشتر رای دهندگان را به چالش بکشید. ترامپ روز گذشته با بروکس و چند تن دیگر از اعضای کنگره محافظه کار دیدار کرد و در مورد تقلب در انتخابات گفتگو کرد.

از طرف دیگر ، استیو بن گفت عصر روز یکشنبه (19 دسامبر) به ترامپ توصیه کرده است تحقیقات خود را در مورد تقلب در انتخابات و شایعات درباره هانتر بایدن ، پسر یک نامزد موفق ادامه دهد.

به گفته بن ، ترامپ در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد و شکست را نمی پذیرد.

311311

دکمه بازگشت به بالا