برون مرزی

ترامپ حتی در صورت پیروزی از چاله به چاه خواهد افتاد / سقوط آزاد محبوبیت کلیددار کاخ سفید

بارد بنون ، محقق و مجری تلویزیون می گوید ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی و بحث ها نشان داده است که حتی طبق پیروزی نظرسنجی ، نمی تواند با بایدن رقیب دموکرات خود ، بایدن ، مطابقت داشته باشد. در طی چهار سال آینده ، ذهن با طوفانی از مخالفت داخلی و خارجی روبرو خواهد شد.

کوتاه

به گفته وی ، تلاش های ترامپ برای ماندن در کاخ سفید موفقیت آمیز نخواهد بود زیرا وی در زمان مبارزات انتخاباتی و بحث ها عاقلانه عمل نکرد. اگرچه ترامپ در مناظره دوم ، به دنبال مشاوره مشاورانش ، کمی با احترام و مودبانه رفتار کرد ، اما آمریکایی ها معتقد بودند که او نمی تواند تمام ویرانی هایی را که طی دو ساعت انجام داده جبران کند.

روزهای سخت ترامپ در دوره دوم ، حتی اگر پیروز شود

وی گفت: “علی رغم حمله رئیس جمهور به معیارهای دموکراتیک ، می توان گفت که این انتخابات همه پرسی برای حفظ یا رها کردن مقام مسئول بیشتر آمریکایی ها در عملکرد ضعیف کشور ، به ویژه در برابر اپیدمی کرونا است.”

بنون استدلال می کند که سهل انگاری ترامپ در مبارزه با شیوع ویروس کرون در واقع وی را گرفتار کرده است. در مبارزه با Covid-19 ، نتایج بسیار ضعیفی در سطح ملی و ایالتی بدست آورد. د. ترامپ از همان ابتدا هیچ اهمیتی برای تهدید کرونا نمی داد. روز شنبه ، خبر آزمایش توسط مایک پنس دستیار وزیر خارجه نشان داد که وقتی رئیس جمهور نتوانست از اعضای دولت خود محافظت کند ، چگونه می توانست مردم کشور را نجات دهد


بیشتر بخوانید:

چه کسی برنده آخرین بحث های ترامپ و بایدن بود؟

10 میلیون بیننده بحث انتخابات ایالات متحده از دست دادند


البته نمی توان گفت که ترامپ در حال حاضر بازنده است ، بنابراین وی هنوز قبل از انتخابات شانس دارد ، اما در هر صورت در صورت پیروزی در انتخابات ، در دوره دوم روزهای سخت تری نسبت به دوره اول خواهد داشت.

با رای دادن بیش از 50 میلیون نفر در انتخابات زودهنگام ، كه نشان دهنده علاقه و پایبندی آنها به اصول دموكراسی است ، دیگر جایی برای مردی باقی نمانده است كه همین چند روز پیش دموكراسی را به عنوان رئیس جمهور همان مردم زیر سال برد. به عبارت دیگر ، نظرسنجی ها و فعالیت بیش از 50 میلیون نفر تاکنون ایده ترامپ درباره ناکارآمدی در دموکراسی و رأی دادن به مردم را رد کرده است.

زمان در حال اتمام است و D. ترامپ عقب است

مانع اصلی ترامپ در دوره دوم ریاست جمهوری خود در صورت پیروزی در 4 نوامبر این است که فرصت از دست رفته و ترامپ عقب است.

بایدن کوتاه

براساس مرکز سیاست های کاملاً واضح واقعی ، دموکرات ها با هشت امتیاز ترامپ را شکست دادند و اگر همین اتفاق در روز انتخابات رخ دهد ، بایدن اکثریت رای دهندگان را به دست می آورد.

این بار برخلاف سال 2016. در انتخابات ، ترامپ مزیتی برای استفاده از آن در دادگاه کالج انتخاباتی و تغییر رای آنها در صورت کسب رأی بیشتر از سوی حریف در روز انتخابات ، نسبت به رقیب خود در ایالت های دور ندارد.

انتهای پیام / 4155 /

دکمه بازگشت به بالا