حوادث و رویدادها

ترافیک پرحجم در چالوس، فیروزکوه و ۶ محور دیگر/ بارش باران در محورهای اصفهان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم بازگشت از شمال کشور در جاده‌های چالوس و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ترندونی در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل میانک تا انارک و آدران تا بیلقان نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است. همچنین در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۲ تا ۱ نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده‌های پل دلیچایی، دماوند و گل آهک نیز نیمه سنگین است، گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده‌های حسین آباد، امام‌زاده طاهر و مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در محور فشم – تهران حدفاصل اوشان تا رودک و گردنه قوچک نیز ترافیک پرحجم است، گفت: در محور شهریار – تهران در محدوده میدان معادن نیز ترافیک نیمه سنگین است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی و به شکل روان در حال انجام است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان اصفهان است. در این شرایط افزایش دقت و تمرکز در حین رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز توصیه می‌شود.

وی در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

انتهای پیام 

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا