برون مرزی

تحول در جامعه اسلامی با تکیه‌ بر معارف مهدویت

به گزارش بهروز ناصری، دبیر گروه استان های خبرگزاری آنا، بهروز ناصری. مهدزماس دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی تصریح کرد: بر اساس آموزه های ناب مهدویت، جامعه اسلامی می تواند متحول شود. زیرا اعتقاد به ظهور منجی و انتظار برای قیام جهانی حضرت مهدی (عج) زمینه رشد و تحرک و پویایی جامعه را فراهم می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهدویت ظرفیت های زیادی در جهان اسلام دارد و امروز می بینیم که مدارس انسان ساز ناتوان هستند و می توانیم بر اساس آموزه های مهدوی در جامعه تحول ایجاد کنیم.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد استان اسلامی افزود: قرار گرفتن استان اسلامی در مسیر عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین از ظرفیت های فرهنگی بالایی برخوردار است و با آموزش های اربعین می توان آن را تسریع بخشید.

ناصر ادامه داد: ولایت اسلام یک استان ولایی است و مردم این استان برای همیشه به تاریخ افتخار می کنند و این مردم هم در انقلاب اسلامی و هم در جنگی که معرفی شد فعال بودند.

وی گفت: عشق این مردم به ائمه اطهار کم نظیر است و شاهدیم که ایلام در دهه 30 هر ساله پذیرای میلیون ها عاشق امام حسین (ع) است و این ظرفیت عظیم برای انجام هر کار فرهنگی در استان بی نظیر است. بدون شک نقش دانشگاه آزاد اسلامی عنوان دانشگاه انقلابی در بین مدیران جهادی پررنگ تر است.

نصرت الله حیدری رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد ایلام گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این دبیرخانه ارائه کرد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا