سلامت و دانش

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری تارا و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان به سخنرانی پرداختند. معاون فنی این شرکت.. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این برنامه ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

در این جلسه مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. شروع به کار کرد و اکنون راه حل های دیجیتالی ارائه می دهد که تجربه خدمات مالی مردم را بهبود می بخشد، تلاش می کند تا به طور کلی درباره نگرانی ها و نیازهای مردم امروز فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی از قبیل کیف پول الکترونیکی، صندوق رفاه سازمانی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس معرفی شده با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. انجام شد. “

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار ارائه کرده است.

وی به برخی از قابلیت ها و نقاط قوت تارا که زیربنای این برنامه بوده است، اشاره کرد: «تکیه به حمایت گروه صنعتی گلرنگ از کالا و نقطه فروش و 50 سال تجربه»، «تجربه کاربری ویژه و منحصر به فرد»، «شیوع پذیرندگان در 460 شهر ایران». و بیش از 4500 فروشگاه شخصی و غیر شخصی در زمینه های مختلف از جمله FMCG، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، بیمه خدمات و…، “بدون سود و مالیات” ، “استاندارد نسبی زندگی مردم را بهبود می بخشد” و…

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوه اعتباری انفرادی انباشته از کاربر کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته در صورت بروز عکس، کاربر مورد نظر و شناسه وی. آنها یک پیام منفی دریافت می کنند و اجازه ارائه خدمات بیشتر را ندارند.

وی همچنین گفت: باید این قول را بدهیم که تارا چه از نظر کاربری و چه از نظر خدمات همچنان در ابتدای مسیر توسعه قرار دارد و برنامه های پیش بینی شده تا قبل از پایان سال جاری نوید تحولات هیجان انگیزی را می دهد. در سال های آینده تا جایی که شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای رفاه مالی” و تفکر جامع با توجه به دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم در عمل محقق خواهد شد و می توان گفت این خدمات در راستای مسئولیت های تجاری در قبال مردم و جامعه و ایفای مسئولیت های مدنی شکل می گیرند. مارک ها و شرکت ها برای تفسیر باز هستند.”

از دیگر سخنرانان این نشست وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری تارا بود که به تشریح دلایل و چگونگی شکل گیری این برنامه، ابعاد و روند توسعه و چشم انداز آتی آن پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر تامین اعتبار نهادی و انبوه تمرکز داشت، اظهار داشت: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدید تارا با عنوان «اعتبار اندک» یا «اکنون بخر، دیرتر پرداخت کن!» را ارائه و ارائه کنیم. در دنیا شناخته شده است.

شمخی با اشاره به اینکه میز خدمات اعتبار خرد تارا بدون چک، پیش نویس، ضامن یا وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: این خدمات نیازی به مراجعه حضوری ندارد و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت تمامی مراحل ثبت نام را طی کنند. ، احراز هویت و تایید کامل و دریافت اعتبار از 500 هزار. تا 5 میلیون تومان شایان ذکر است که روند ایجاد پذیرندگان برای تارا به سرعت در حال انجام است.

وی گفت: تارا به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، مصرف‌کننده عملاً دو ماه بعد هزینه خرید را پرداخت می‌کند، بنابراین این به نفع اوست. ” “”

برای استفاده از این سرویس، داشتن شماره تلفن همراه به نام فرد و داشتن کارت هوشمند ملی (جدید) کافی است.

وی همچنین گفت: همکاری مصرف کنندگان منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار اعتماد مطلق فعال و این طرح آماده شود. به علاوه ممکن است در ایران تغییری در ذهنیت و فرهنگ ایجاد شود که لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و استفاده از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) محقق شود».

تارا یک سرویس اعتبار خرد راه اندازی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از اعتبار دریافتی باید پس از 30 روز و مابقی پس از 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود و در حال افزایش است.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها صحبت کرد و گفت: یکی از اهدافی که مخاطبین سازمانی از خدمات تارا استفاده می کنند، می باشد. سازمان های آنها برنامه های جبران نیروی انسانی.

وی در خصوص توسعه شبکه فرزندخواندگی تارا افزود: در تلاش هستیم تا فرزندخواندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا بتوانیم نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

معاون فنی مجموعه حسن مختاریان نیز به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی اشاره کرد و گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی گرفته تا زیرساخت وجود داشت. نرم افزار و نحوه انجام عملیات مورد نظر.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین امکان پذیر است و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این اپلیکیشن یک میکروسرویس است که بعدا می توانیم به راحتی آن را بسازیم و از تکنولوژی های مختلف و زبان های مختلف برای ساخت آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی است که در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف مستمر زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در عین حال خط تلفن تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

گفتنی است، نشست اصحاب رسانه برای راه اندازی برنامه تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه رفاه مالی) از ساعت 14 در برج گلرنگ، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای، با حضور عموم مردم برگزار شد. اصحاب رسانه و سایر مخاطبان و مهمانان.

دکمه بازگشت به بالا