عمومی

بنادر غرب هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مرتضی سالاری با بیان اینکه جذب سرمایه گذار نه تنها فرصتی برای بهره وری اقتصادی ساحلی و ایجاد اشتغال در منطقه است، گفت: افزایش سرمایه گذاری، افزایش زیرساخت ها و زیرساخت های بندری، تولید سرمایه و غیره است. رفاه اقتصادی و اجتماعی در منطقه غرب هرمزگان و به دنبال بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان این شهرستان خواهد بود.

وی بنادر و کشتیرانی بندرلنگه را در راس ترانزیت خودروی ایران دانست و ادامه داد: با توجه به رونق ترانزیت خودرو و چشم‌انداز جابجایی 500 هزار خودرو در سال، این بندر برای مشارکت بخش خصوصی بسیار مناسب است. ساخت پارکینگ طبقاتی

مدیر بنادر و کشتیرانی غرب هرمزگان ادامه داد: در این بندر سرمایه گذاران امکان سرمایه گذاری از طریق لایروبی و همچنین نصب، توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم در این بندر را با توجه به پیشرفت زیرساخت های تجاری غرب دارند. . استان بنادر، بنادر غرب آماده خدمت رسانی به سرمایه گذاران می باشد.

سالاری افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در سایر زمینه ها از جمله احداث پایانه مکانیزه معدنی، ساخت اسکله ورزش های آبی و ارائه خدمات به شناورهای ترانزیتی و بانکی را دارد. . .

با توجه به او؛ معادن گچ، گابرو و شن و ماسه، مجاورت با کریدورهای کشتیرانی اقیانوسی و نزدیکی به بنادر مهم امارات متحده عربی از جمله راس الخیمه، شارجه، حمریه، بندر راشد و جبل علی، یک ژئواستراتژی ایجاد کرده است. موقعیت بندرلنگه.

من باید بگویم؛ مجتمع بندری و کشتیرانی غرب هرمزگان مجهز به تخلیه و بارگیری وسایل نقلیه ترانزیتی بین بنادر ایران، پرترددترین بندر کشور و مرکز ثقل تجارت دریایی منطقه خلیج فارس است و شامل 9 واحد تجاری، مسافری و چندگانه است. پورت های هدف

دکمه بازگشت به بالا