حوادث و رویدادها

برخورد قانونی با مغازه‌هایی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند

اخبار طلوع آفتاب:

سرهنگ نادر مرادی با اعلام این خبر گفت: پس از ارزیابی شیوع مکرر ویروس کرونا و دومین اوج بیماری در کشور ، اقدامات منسجم برای ممنوعیت برخی کلاس ها و کلوپ های ورزشی و همچنین مراکز عرضه قلیان در کافه ها و کافی شاپ ها انجام شده است. خانه های سنتی و… دیروز اولین برنامه نظارت مشترک پلیس برای نظارت بر اماکن عمومی و ادارات بهداشت در 22 منطقه تهران برای ارتقاء سلامت عمومی شهروندان با محوریت بازدید از کلوپ های بدنسازی و قهوه خانه ها اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح جامع ، ماموران طی 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی و مراکز عرضه قلیان در مناطق مختلف تهران بازدید کرده اند. قلیان و عدم رعایت دستورالعمل ها و ابلاغیه به ستاد ملی مبارزه با جبهه با دستور دادگاه پلمپ شد.

در پایان ، معاون امنیت عمومی پلیس امنیت تهران گفت: این پروژه مشترک در روزهای آینده تشدید و جدی خواهد شد ، خاطرنشان کرد: افزایش سلامت عمومی و احساس امنیت از اولویت های ماموریت های پلیس بوده و شهروندان می توانند اصناف توهین آمیز را معرفی کنند. با تماس با شماره 110 به ما کمک کنید تا امنیت بهتری برقرار کرده و از بیماری کشنده کورونا جلوگیری کنید

دکمه بازگشت به بالا