اقتصادی

برای کارهای غیر ضروری از واحدهای اتحادیه استفاده نکنید

نایب رئیس اتاق اتحادیه های صنفی تهران از شهروندان خواست که برای کارهای غیرضروری به اتحادیه نروند. وی گفت: در این حالت امکان بازگشایی کلیه واحدهای صنفی طبق دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد.

ابراهیم دورستی به ترندونی گفت: “زمان دقیق بازگشایی بلیط ها هنوز مشخص نیست.”

وی افزود: برخی از واحدهای اتحادیه نیز ممکن است کارکنان خود را به شیفت کاری تبدیل کرده و با برنامه ریزی ، رعایت موارد بهداشتی و اشتغال ، وارد واحدها شوند. به عنوان مثال ، آرایشگران ، به ویژه آرایشگران مرد ، می توانند صندلی های خود را از راه دور ترتیب دهند و مشکلات سلامتی را رعایت کنند و شرایط را برای شروع فعالیت خود فراهم کنند.

نماینده وزیر صنعت ، معدن و تجارت (سمات) در اتاق اتحادیه های صنفی تهران نیز در مورد معابر پوشیده صحبت کرد:

وی تصریح کرد: شهروندان باید از جلسات با چند عضو ، مشارکت در پارک ها و حضور غیر ضروری در محل کار و اتحادیه ها خودداری کنند.

به گزارش ترندونی ، فعالیت اتحادیه های کم خطر در سایر استانها از 13 آوریل آغاز شد و از 20 آوریل در تهران آغاز می شود. طبق اعلام اتحادیه صنفی اتاق ایران ، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و غیر سوپر مارکت ها ، فروشگاه های بهداشتی و شوینده ، گردشگاهها و مجتمع های خرید و بازارهای مرکزی تحت پوشش ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، آموزشگاه های رانندگی ، رستوران ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، آشپزخانه ها و رستوران های فست فود ، وان های گرم و سونا. بازارها و نمایشگاه ها ، مراکز تفریحی و تفریحی ، باشگاه های ورزشی و بدنسازی ، اتاق های پذیرایی و تشریفات ، کافه ها ، خانه های چای و تریاس ها تا اطلاع ثانوی قادر به بازگشایی واحدهای خود نخواهند بود. با این حال ، به نظر نمی رسد که چندین بخش برای جبران خسارت های ناشی از کرونا ، به اندازه کافی کمک های دولت را دریافت می کنند و به دنبال بازگشایی اتحادیه ها و واحدهای تولیدی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا