ورزش و تندرستی

«بدحجابی» ابزار دشمن برای یورش به اعتقادات

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر امامت و ولایت با حضور حجت الاسلام حسین اخی مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در مسجد امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در این مراسم با ذکر دو روایت افضل العباده العفا و زکات جمال العفا بر رعایت حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام تاکید کرد.

آخری یادآور شد: یکی از ابزارها و ابزارهای دشمنان اسلام برای حمله به اسلام و جامعه اسلامی، حجاب و فحاشی است که دشمن برای نفوذ در فرهنگ و ایمان مسلمانان از آن استفاده می کند.

ایشان در مورد مشکل شیخ طوسی در تجرید الاعتقاد بر لزوم وجود امامت و صفات امام و پیشوا تأکید فرموده و به قول امام رضا علیه السلام که نخواهید یافت. وی خاطرنشان کرد: هر قوم و قومی که رهبر و رهبر ندارد، خاطرنشان کرد: نیاز به حکومت و حاکم دارند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند تصریح کرد: فردی که رئیس یک ملت و یک ملت است باید بهترین رعیت من باشد، یعنی در همه زمینه ها از همه مردم برتر باشد. علم، شجاعت، زهد، صبر، نرمی و…

احقی خاطرنشان کرد: مشرکان به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می گفتند که تو پیامبر نیستی و خداوند متعال جواب پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را داد و فرمود: عندهو. علم الکتاب (کافران می گویند تو پیامبر نیستی، بگو: خدا و دانای به کتاب بین من و تو گواه کافی است).

وی تاکید کرد: علما و مفسران اسلامی که معنا و مفهوم کلمه «أعلم الکتاب» را بررسی می کنند معتقدند اهل بیت معصوم و منزه علیهم السلام هستند و این بیانگر این است که اهل بیت علیهم السلام. بر آنها بر آنان در علم و دانش در همه اعصار بر سایر مردان برتری دارند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند بر اساس حدیث امام صادق (علیه السلام) در مورد مقایسه علم مردی که تخت ملکه سبا را به سلیمان (علیه السلام) آورد. ). در یک چشم به هم زدن و علم امیرمؤمنان علی علیه السلام فرمود: آصف بن برخیا علم سبا مانند خیس شدن بال پشه در دریا و معرفت اهل بیت علیهم السلام است. بر آنها) همان اقیانوس است.

العاقی افزود: در عرصه های دیگر از جمله شجاعت امیرالمومنین، حضرت علی (علیه السلام) پیشوای زمان خود بود، پس اگر همه اعراب علیه او متحد شوند، روی بر نمی گرداند. پشت به دشمن داشت، در زهد، بردباری، بردباری و… برتری داشت.

در پایان به نفرات برتر مسابقات گروه های جمهوری آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان نمونه واحد بیرجند هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا