ورزش و تندرستی

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تلاش های وی و همکارانش برای برگزاری این یادواره تقدیر کرد. خدمت به شهدای دانشگاه


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی مهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجان ماند


غلامرضا فلاحی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از غلامرضا فلاحی بابت این دیدار که در دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد تشکر و قدردانی کرد. . و همکارانش در خصوص برگزاری مراسم یادبود و تجلیل و رضایت خانواده شهید حسینی به بررسی امور یکی از شاهدان دانشگاه پرداختند.

سید حسن هاشمی در این نشست گفت: عزت خادم الشهدا گوهر گرانبهایی است که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند او می درخشد.

افتخار خادم الشهدایی برای دانشگاه آزاد اسلامی گوهر ارزشمندی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این نشست در خصوص برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهدا و تبریک به خانواده شهید حسینی گفت: مادر گرامی این شهید گرامی. با رضایت کامل این استان را ترک کرد.

غلامرضا فلاحی افزود: نامگذاری خیابان ها، ساماندهی و گرامیداشت یادواره ها لزوم حفظ آثار شهدا و ماندگاری را یادآوری می کند.

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز در این دیدار به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و توضیح داد: این یادواره ها و بزرگداشت ها را هم زدند تا پیام شهدا را به گوش سنگین ما برسانند.

به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل و رئیس ستاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی تقدیر کرد. همکاران

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا